Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

IQOS ORIGINALS ONE зламався?

Давай проведемо покрокову діагностику. Це швидко, просто та безкоштовно.

Перевірка несправностей

Прості поради, як виправити

Перевірка гарантії

Новий девайс по гарантії з доставкою

IQOS ORIGINALS ONE зламався?

IQOS ORIGINALS ONE зламався?

Давай проведемо покрокову діагностику. Це швидко, просто та безкоштовно.

Перевірка несправностей

Прості поради, як виправити

Перевірка гарантії

Новий девайс по гарантії з доставкою

ILUMA PRIME

ILUMA

ILUMA ONE

ORIGINALS ONE
ORIGINALS  DUO
lil SOLID 2.0
lil SOLID Es
IQOS VEEV

BONDS

Що не так із твоїм IQOS ORIGINALS ONE?

Зламалось нагрівальне лезо в IQOS ORIGINALS ONE

Зламане лезо, на жаль, відремонтувати не вийде. Але, якщо на твій IQOS ще діє гарантія, то ти маєш одну бонусну негарантійну заміну саме на випадок поломки леза.

Перевірити, чи діє ще гарантія на твій Айкос, та чи залишилася у тебе бонусна негарантійна заміна, можна в особистому кабінеті в розділі «Мої пристрої».

Якщо бонусна заміна вже недоступна, можеш оновити девайс за програмою Апгрейд.

Як уникнути поломки леза? Дотримуйся цих правил:

Вставляй стік у девайс обережно, не тисни на нього надто сильно.

Не прокручуй стік у девайсі, коли виймаєш його після використання.

Не чисти IQOS сторонніми предметами, використовуй лише фірмові щіточку та палички для чистки.

При чищенні не тисни на нагрівальне лезо.

Індикатори IQOS ORIGINALS ONE не світяться

Таке трапляється у двох випадках:

1

IQOS вимкнений. Щоб увімкнути його, затисни кнопку та утримуй її протягом 4 секунд, поки не девайс не завібрує, а індикатори не почнуть світитися білим.

2

IQOS розряджений. Підключи його до розетки хоча б на 20 хвилин.  Для повної зарядки знадобиться 90 хвилин. Обов'язково використовуй оригінальні блок живлення і кабель, що йдуть в комплекті.

Якщо це не допомогло, спробуй перезавантажити пристрій.

Якщо це не допомогло, спробуй перезавантажити пристрій.
Для цього затисни кнопку та утримуй її протягом 10 секунд. Спочатку девайс завібрує, а індикатори заблимають, так як при початку нагрівання стіка. На 4-тій секунді IQOS завібрує ще раз, та індикатори перестануть світитися. Дочекайся, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори засвітяться та погаснуть.

Для цього натисни на кнопку та утримуй її протягом 10 секунд. Спочатку девайс завібрує, а індикатори заблимають, так як при початку нагрівання стіка. На 4-тій секунді IQOS завібрує ще раз, та індикатори перестануть світитися. Дочекайся, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори засвітяться та погаснуть.

Індикатор IQOS ORIGINALS ONE блимає червоним

У цієї проблеми може бути кілька причин:

Зламалося нагрівальне лезо

Зніми ковпачок і зазирни всередину — якщо лезо пошкоджене, це буде помітно одразу. Поломка леза не покривається гарантією, але у кожного IQOS є одна бонусна негарантійна заміна для таких випадків протягом 12 місяців з дати покупки. Перевірити, чи доступна вона тобі, можна в особистому кабінеті в розділі «Мої пристрої». Якщо бонусна заміна вже недоступна, можеш оновити девайс за програмою Апгрейд.

Проблема з електронікою

Можливо, індикатор блимає червоним через збій електроніки або програмного забезпечення. Спробуй перезавантажити IQOS: для цього затисни кнопку пристрої на 10 секунд. Спочатку девайс завібрує, а індикатори заблимають (як при початку нагрівання стіка). На 4-тій секунді IQOS завібрує ще раз, та індикатори перестануть світитися. Дочекайся, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори засвітяться та погаснуть.

Стік швидко закінчується

Помічаєш, що стіка вистачає ненадовго? У нормі одне використання IQOS триває 6 хвилин або 14 затяжок, залежно від того, що настане раніше. Давай перевіримо, чи дійсно стік закінчується раніше ніж має.

1

Увімкни пристрій (можна навіть не вставляти стік) та запусти секундомір на телефоні. В нормі у момент, коли девайс вимкнеться, таймер має показати 6 хвилин.

2

Почни використовувати Айкос, як зазвичай, тільки рахуючи затяжки. Можна навіть записувати. Зауваж, що затяжки треба робити правильно – не тягнути надто сильно і робити паузу 4 секунди між ними, щоб пристрій встигав прогрівати тютюн. Має вийти плюс-мінус 14 затяжок.

Якщо сеанс IQOS дійсно закінчується раніше, ніж має, ймовірно, пристрій забруднився і потребує чистки. Щоб позбутися часточок тютюну, зніми ковпачок, ретельно очисть нагрівальну камеру і сам ковпачок щіточкою, а потім паличками для чистки. Радимо подивитися інструкцію з чистки Айкос.

Стік не нагрівається в IQOS

Стік не нагрівається в IQOS

Таке трапляється рідко. Ймовірно, девайс у тебе вже давно, і батарея з часом почала втрачати свої корисні властивості. Акумулятору може не вистачати потужності, щоб почати нагрівання, коли заряду залишилося на один стік.

Якщо у девайса низький заряд, вимкни його і постав на зарядку на 90 хвилин. Використовуй оригінальні USB-кабель та блок живлення IQOS.

Якщо девайс повністю заряджений, а стік все одно не нагрівається, спробуй перезавантажити Айкос: затисни кнопку на 10 секунд. Спочатку девайс завібрує, а індикатори заблимають (як при початку нагрівання стіка). На 4-тій секунді IQOS завібрує ще раз, та індикатори перестануть світитися. Дочекайся, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори засвітяться та погаснуть.

IQOS ORIGINALS ONE швидко розряджається

У нормі повного заряду IQOS ORIGINALS ONE має вистачати на 20 використань. Але з часом батарея може втрачати свої корисні властивості та не тримати заряд так само довго, як у новому пристрої.

На жаль, це природне зношування акумулятора з часом, яке не можна усунути. Проте правильне і акуратне використання IQOS допоможе запобігти подібним проблемам і продовжити термін життя батареї: 5 прийомів, щоб подовжити термін служби батареї IQOS.

Індикатор IQOS ORIGINALS ONE блимає жовтим

Якщо індикатор блимає жовтим, це означає, що пристрій розряджений. Підключи IQOS до розетки, використовуючи оригінальні блок живлення та USB-кабель, що йдуть в комплекті. Повна зарядка займає 90 хвилин, але ти можеш почати використовувати девайс вже після 20 хвилин підзарядки.

Усі поділки індикатору IQOS ORIGINALS ONE блимають білим

Якщо білим блимають усі поділки індикатора, це свідчить про те, що пристрій виконує базові операції: починає сеанс, нагріває стік, попереджає про завершення сеансу, заряджається або перезавантажується. Тобто, девайс працює нормально, жодних проблем!

Блимає білим нижній індикатор IQOS ORIGINALS ONE

IQOS змерз чи перегрівся

Якщо білим блимає тільки нижня поділка індикатора, IQOS переохолодився або перегрівся. Дай пристрою нагрітися чи охолонути до кімнатної температури. Оптимальний діапазон температур для роботи IQOS — від 0 до +50ºC.

Збій у роботі IQOS

Якщо з температурою все ок, а індикатор досі блимає, спробуй перезавантажити Айкос: затисни кнопку та утримуй її протягом 10 секунд. Спочатку девайс завібрує, а індикатори заблимають як при початку нагрівання стіка. На 4-тій секунді IQOS завібрує ще раз, та індикатори перестануть світитися. Дочекайся, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори засвітяться та погаснуть.

Мало аерозолю в IQOS ORIGINALS ONE

Якщо ти нещодавно з IQOS, зверни увагу, що стік «тягнеться» трохи не так, як сигарети. По-перше, IQOS легко «віддає» аерозоль, тому затяжка має бути менш інтенсивною, ніж сигаретна. По-друге, аерозоль систем нагрівання тютюну здається легшим (і на смак, і за консистенцією) порівняно з димом. Тому спочатку може здаватися, що Айкос слабко тягнеться і дає мало аерозолю.

Як правильно використовувати IQOS, щоб було більше аерозолю:

Перші 20 секунд після увімкнення Айкос нагріває стік, тож не поспішай із використанням, дай стіку прогрітися.

Не забувай робити паузу хоча б на 4 секунди між затяжками, щоб тютюн встигав прогрітися.

Якщо ж IQOS раніше тягнувся добре, а тепер дає мало аерозолю, то, ймовірно, цю проблему можна виправити за допомогою щіточки та паличок для чистки.

Зачекай, поки Айкос охолоне після використання та ретельно почисти його. Детальніше про те, як почистити пристрій та ковпачок від залишків тютюну читай в інструкції.

Якщо це не допомогло, і твій IQOS ORIGINALS ONE так само погано тягнеться, принось його на діагностику в найближчий IQOS Space. У нас є спеціальне обладнання, що заміряє кількість аерозолю, який генерує Айкос. Така перевірка безкоштовна і займає лише кілька хвилин.

Погано вставляється стік в IQOS ORIGINALS ONE

Спочатку переконайся, що правильно вставляєш стік – тютюновою стороною вниз. Якщо все правильно, але стік все одно вставляється із зусиллям або не вставляється зовсім, ймовірно, у пристрій або у ковпачок набився тютюн.

Щоб позбутися частинок тютюну, що застрягли, підійми ковпачок, ретельно очисть пристрій щіточкою, а потім паличкою для чистки. Також радимо почистити і ковпачок. Детальніше в інструкції з чистки Айкос.

IQOS ORIGINALS ONE не вібрує

Якщо у додатку вібрація увімкнена, а Айкос все одно не вібрує, спробуй перезавантажити його. Для цього затисни кнопку на 10 секунд. Спочатку девайс завібрує, а індикатори заблимають як при початку нагрівання стіка. На 4-тій секунді IQOS завібрує ще раз, та індикатори перестануть світитися. Дочекайся, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори засвітяться та погаснуть.

Можливо, ти відключив вібрацію черед додаток IQOS App, коли “грався” з налаштуваннями девайсу через нього. Вібрацію IQOS ORIGINALS ONE можна увімкнути або вимкнути в додатку IQOS App у розділі  «Налаштування пристрою».

Ковпачок IQOS ORIGINALS ONE надягається туго або спадає

Спочатку перевір, чи не має на ковпачку пошкоджень. Він може не триматися на девайсі та спадати, якщо має тріщини.

Якщо ковпачок цілий, тоді проблема в тому, що пристрій сильно забруднився. Залишки тютюну, що накопичилися у нагрівальній камері, заважають внутрішній частині ковпачка рівно заходити туди. Скористайся щіточкою та паличками і ретельно почисти свій IQOS.

IQOS ORIGINALS ONE погано пахне або гірчить

IQOS потребує якісної чистки. Ретельно почисть його за допомогою двостороннього інструменту для чистки, що йде у комплекті. Детальніше про те, як правильно почистити Айкос, читай в інструкції.

IQOS не підключається до телефону

Зверни увагу, на відміну від інших пристроїв IQOS модель ORIGINALS ONE не має модулю Bluetooth. Тому його можна підключити до додатку лише за допомогою кабелю.

Якщо додаток не бачить IQOS ORIGINALS ONE, можливо, кабель вийшов з ладу. Перевір, чи немає на ньому видимих пошкоджень та чи виконує він справно інші функції (наприклад, чи заряджає девайс).

Також спробуй перезавантажити Айкос. Для цього затисни кнопку на 10 секунд. Спочатку девайс завібрує, а індикатори заблимають, так як при початку нагрівання стіка. На 4-тій секунді IQOS завібрує ще раз, та індикатори перестануть світитися. Дочекайся, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори засвітяться та погаснуть.

IQOS ORIGINALS не заряджається

1

Перевір чи не пошкоджений роз’єм для зарядки на нижній частині девайсу. Якщо є помітні пошкодження, доведеться скористатися гарантією або Апгрейдом.

2

Переконайся, що ти використовуєш оригінальні кабель та адаптер IQOS, що йдуть у комплекті. Так, пристрій може не заряджатися від інших.

3

Перевір, чи заряджатиметься IQOS від інших зарядних аксесуарів (брендових чи навіть від іншого гаджета). Якщо жоден з кабелів і адаптерів не працює, можливо, вийшла з ладу батарея девайса. Якщо гарантія на пристрій ще діє, зможеш замінити його на новий.

4

Перевір, чи заряджатимуть ці кабель і адаптер будь-який інший гаджет. Якщо ні, ймовірно, проблема у зарядних аксесуарах. Звернися, будь ласка, до служби підтримки IQOS за номером 4767, спробуємо допомогти.

IQOS ORIGINALS ONE не вмикається і тричі блимає білим

Якщо Айкос не вмикається, а його індикатор тричі блимає білим і гасне, все ок, пристрій не зламався. Ймовірно, ти використав 3 стіки поспіль, та IQOS запустив режим автоохолодження. Девайс буде охолоджуватися протягом приблизно 5 хвилин, а потім знову працюватиме як зазвичай.

Тобі також може бути цікаво

Бер 30, 2023

Як чистити IQOS ORIGINALS ONE: покрокова інструкція

Читати більше

Бер 30, 2023

Як користуватися IQOS ORIGINALS ONE

Читати більше

Бер 17, 2023мар. 17, 2023

Що означають сигнали індикаторів в IQOS ORIGINALS ONE?

Читати більше

Залишились питання?
Зв'яжись з нами! Як тобі зручніше?

Кол-центр 4767 або
0 800 507 807

Facebook

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам повинно виповнитись 18 або більше.

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.