Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Як працює апгрейд?

  • Крок 1

    Обери пристрій, який хочеш заапгрейдити.

  • Крок 2

    30 сек: оцінка стану, швидкі фікси, перевірка гарантії.

  • Крок 3

    Перевір ціну апгрейда та обери, на який пристрій будеш апгрейдитися.

  • Крок 4

    Ми доставимо твій апгрейд і заберемо старий девайс.

Офіційні умови програми Апгрейд за розширеною гарантією

Питання та відповіді про IQOS Апгрейд

  • Що таке Апгрейд?

    Це програма для користувачів IQOS, lil та BONDS, що працює за принципом розширеної гарантії. Дозволяє апгрейднути систему нагрівання тютюну IQOS або lil (з моменту покупки якої минуло більше 3 місяців), а також систему нагрівання тютюну BONDS (з моменту покупки якої минуло більше 1 місяця), яка зносилася чи вийшла з ладу, до новішого девайса/моделі.

  • Хто може скористатися апгрейдом?

    Скористатися програмою IQOS Апгрейд можуть повнолітні користувачі IQOS, lil та BONDS. Для того, щоб скористатися програмою, потрібно мати пристрій, що відповідає умовам Апгрейду:
    - моделі IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE, IQOS ORIGINALS DUO, IQOS ORIGINALS ONE, IQOS 3 DUO, IQOS 3 DUO REFRESHED, lil SOLID Es, lil SOLID 2.0, BONDS, lil HYBRID;
    - зареєстрований у твоєму профілі;
    - з дати покупки минуло більше 3 місяців (для IQOS та lil) або більше 1 місяця (для BONDS);
    - не був придбаний у Росії.

  • Які девайси можна запгрейдити?

    В межах програми IQOS Апгрейд можна апгрейднути пристрої таких моделей: IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE, IQOS ORIGINALS DUO, IQOS ORIGINALS ONE, IQOS 3 DUO, IQOS 3 DUO REFRESHED, lil SOLID Es, lil SOLID 2.0, lil HYBRID (з моменту покупки яких минуло більше 3 місяців), а також BONDS (з моменту покупки якого минуло більше 1 місяця).

  • На які девайси можна зробити апгрейд?

    Свій пристрій, що відповідає умовам програми, можна апгрейднути на одну з систем нагрівання тютюну в актуальному портфелі: IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE або lil SOLID Es. Якщо у тебе BONDS попереднього покоління (він був вироблений у 2023 році), ти також можеш апгрейднути його на BONDS нового покоління (s1.5).
    Зверни увагу: апгрейднути свій пристрій у магазині Табакерка (Фортуна) можна лише на системи нагрівання тютюну IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA або IQOS ILUMA ONE.

  • Що таке розширена гарантія?

    Розширена гарантія – це додаткова гарантія до передбаченого законодавством гарантійного зобов’язання, яка пропонується Споживачу за додаткову плату, та полягає, залежно від обставин, в ремонті чи в будь-якому гарантійному обслуговуванні, у тому числі в заміні Пристрою відповідно до умов програми Розширеної гарантії «Апгрейд».

  • Яка ціна IQOS апгрейду?

    Вартість Апгрейду розраховується індивідуально на основі багатьох чинників: моделі девайсу, його віку і стану, історії гарантнійних замін, тощо. Розрахунок здійснюється автоматично на підставі наявних даних за серійним номером пристрою та за профілем користувача. Запропонована ціна апгрейду є актуальною до 23:59 того ж дня. На наступний день вартість може бути перерахована.
    Вартість апгрейду на пристрої IQOS ILUMA PRIME може складати від 1799 грн, IQOS ILUMA – від 699 грн, IQOS ILUMA ONE – від 399 грн, а lil SOLID Es – від 299 грн. Апгрейд з BONDS попереднього покоління (всі пристрої, вироблені у 2023 році) на BONDS нового покоління (s1.5) – 99 грн.

  • Де зробити Апгрейд?

    Так само як і з більшістю програм і сервісів від IQOS, скористатися Апгрейдом можна у брендових магазинах IQOS Space, через службу підтримки IQOS за номером 4767, у чат-боті IQOS в Viber/Telegram або на офіційчному сайті iqos.ua з безкоштовною доставкою. Також апгрейднути девайс можна у магазинах АЛЛО і Табакерка (Фортуна).

  • Чи потрібно повертати мій пристрій?

    Так, обов'язково. Апгрейд за розширеною гарантією має ті ж правила, що і гарантія – під час апгрейду зношений, зламаний чи пошкоджений пристрій потрібно повернути. Важливо: повернути потрібно саме той пристрій і з саме тим серійним номером, який обирав для апгрейду.

  • Як повернути зношений девайс?

    Ми заберемо зношений чи пошкоджений пристрій у такий самий спосіб, як і доставимо твій апгрейд.
    1. Фірмовий магазин IQOS Space. Якщо ти отримуватимеш свій апргейд у брендовому магазині, зможеш залишити і старий девайс.
    2. Кур'єрська доставка. Якщо замовлятимеш Апгрейд на сайті, у боті чи через гарячу лінію з експрес-доставкою кур'єром, зможеш одразу віддати йому старий пристрій.
    3. Доставка Новою Поштою. Якщо замовлятимеш Апгрейд на сайті, у боті чи через гарячу лінію з доставкою Новою Поштою, зможеш одразу віддати старий пристрій спіробітнику у відділенні.
    4. Магазин АЛЛО або Табакерка (Фортуна). Якщо вирішив скористатися апгрейдом у магазині АЛЛО або Табакерка, зможеш одразу ж там залишити свій старий пристрій.

  • Як повернути кошти за Апгрейд?

    Після оплати Апгрейду кошти за нього не повертаються.
    Якщо ти оплатив лише послугу апгрейду, але з якихось причин передумав міняти свій Айкос, ти зможеш активувати апгрейд протягом трьох місяців після здійснення оплати.

logo

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.

select
select
Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.