Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

IQOS ILUMA ONE зламався?

Давай проведемо покрокову діагностику. Це швидко, просто та безкоштовно.

  • Перевірка несправностей

  • Прості поради, як виправити

  • Перевірка гарантії

  • Новий девайс за гарантією з доставкою

Що не так з твоїм IQOS ILUMA ONE?

  • IQOS ILUMA ONE блимає червоним

    IQOS ILUMA ONE має один довгий індикатор з 4-ма поділками. Якщо нижня поділка блимає червоним, то швидше за все:

    Стався збій електроніки

    Якщо це збій електроніки або програмного забезпечення, перезавантаж пристрій. Затисни кнопку на 7 секунд. Девайс завібрує, а індикатори один за одним засвітяться і погаснуть. Зачекай, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори знову засвітяться і погаснуть.

    Прошивка IQOS застаріла

    Також варто перевірити версію прошивки IQOS. Перевірити і оновити прошивку можна в додатку IQOS App. Для цього підключи до нього IQOS за допомогою кабелю або Bluetooth. Далі зайди в 'Налаштування пристрою' і обери 'Про мій пристрій'.

  • IQOS ILUMA ONE блимає жовтим

    Одразу попередимо, це не проблема. Швидше за все, пристрій просто розрядився. Підключи пристрій до розетки (краще за допомогою оригінальних аксесуарів). Повна зарядка Айкос Ілюма Ван займає 90 хв, але ти зможеш використовувати пристрій й після 20 хвилин підзарядки.

  • IQOS ILUMA ONE блимає білим

    Якщо індикатор блимає білим, а сам пристрій працює справно і вмикається, з Айкос все добре. Білий колір індикатору сигналізує про базові процеси: старт сеансу, нагрівання стіка, зарядку тощо.

    Якщо усі поділки індикатору блимають одночасно білим, а пристрій не вмикається, швидше за все девайс перегрівся або переохолонув (оптимальна робоча температура IQOS ILUMA ONE від 0 до +40ºC). Просто потримай пристрій при кімнатній температурі протягом 10-15 хвилин.

  • IQOS ILUMA ONE не заряджається

    Якщо не заряджається новий, щойно розпакований девайс, можливо, батарея просто повністю розрядилася, і IQOS знадобиться більше часу. Підключи пристрій до розетки (краще за допомогою оригінальних аксесуарів) на півтори години.

    Також перевір чи не пошкоджені кабель або адаптер для зарядки. Якщо з аксесуарами все добре, перезавантаж Айкос, затиснувши кнопку на 7 секунд. Девайс завібрує, а індикатори один за одним засвітяться і погаснуть. Зачекай, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори знову засвітяться і погаснуть.

  • IQOS ILUMA ONE швидко закінчується

    Один сеанс IQOS ILUMA ONE триває 6 хвилин або 14 затяжок (в залежності від того, що настане раніше). Якщо тобі здається, що сеанс закінчується швидше, спробуй заміряти тривалість сеансу. Увімкни секундомір одразу після того, як розпочнеться сеанс (в цей момент не роби затяжки). Зупини секундомір, коли індикатори погаснуть. Має показати 6 хвилин.

    Також заміряй кількість затяжок. Увімкни і почни використовувати IQOS. Кожну затяжку записуй. Між затяжками роби невеликі паузи, щоб тютюн встигав прогріватися. Якщо вийшло менше 6 хвилин або 14 затяжок, спробуй зробити те саме з іншим стіком TEREA або DELIA.

    Не допомогло? Спробуй оновити прошивку в додатку IQOS App. Для цього підключи до нього IQOS за допомогою кабелю або Bluetooth. Зайди в 'Налаштування пристрою' і обери 'Про мій пристрій'. Якщо доступна нова версія прошивки – онови її.

    Якщо сеанс Айкос все одно залишається коротким, звернись, будь ласка, до служби підтримки.

  • Всередині IQOS ILUMA ONE застряг стік

    Якщо занадто сильно тиснути на стік, можна випадково його зламати.

    Не використовуй IQOS, якщо стік зламався і фільтр від нього застряг всередині. Вимкни пристрій та дай йому кілька хвилин, щоб охолонути. Спробуй обережно дістати залишки спеціальним інструментом або зубочисткою.

  • Індикатори IQOS ILUMA ONE не світяться

    Якщо жодна поділка індикатору на пристрої не світиться, швидше за все:

    IQOS вимкнений. Щоб увімкнути його, затисни кнопку та утримуй її протягом 4 секунд, поки девайс не завібрує, а індикатор не почне світитися білим.

    IQOS повністю розряджений. Підключи девайс до розетки (краще за допомогою оригінальних аксесуарів), поки хоча б одна поділка індикатору на пристрої не почне світитися білим.

    Якщо це не допомогло, перезавантаж Айкос, затиснувши кнопку на 7 секунд. Девайс завібрує, а індикатори один за одним засвітяться і погаснуть. Зачекай, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори знову засвітяться і погаснуть.

  • Сеанс IQOS ILUMA ONE не розпочинається

    Переконайся, що використовуєш саме стік TEREA або DELIA(не HEETS, Fiit, BLENDS), та вставляєш його правильно – до лінії на фільтрі, логотипом догори. Перевір чи всередині пристрою не заважають залишки стіка. Якщо помітив частинку попереднього стіка, дістань її спеціальним інструментом або зубочисткою.

    Якщо ти вставив стік і сеанс не розпочався автоматично, все ОК. Айкос Ілюма Ван не має функції автозапуску. Щоб розпочати сеанс, потрібно натиснути кнопку на 2 секунди до вібрації.

    Якщо це не допомогло, перезавантаж девайс, затиснувши кнопку на 7 секунд. Після цього спробуй розпочати сеанс ще раз.

  • IQOS ILUMA ONE не підключається до телефону через Bluetooth

    Bluetooth у Айкос Ілюма Ван потрібен для того, щоб підключитися до мобільного додатку IQOS App. Якщо не виходить підключитися:

    Перезавантаж девайс, затиснувши кнопку на 7 секунд. Девайс завібрує, а індикатори один за одним засвітяться і погаснуть. Зачекай, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори знову засвітяться і погаснуть.

    Якщо ти вже підключався до смартфону раніше, спробуй видалити IQOS зі списку своїх пристроїв та підключи його знову.

    Онови прошивку пристрою у додатку IQOS App, підключивши IQOS за допомогою кабелю. Зайди в 'Налаштування пристрою' і обери 'Про мій пристрій'. Якщо доступна нова версія прошивки – онови її.

logo

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.

select
select
Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.