Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

ILUMA

ORIGINALS DUO

lil SOLID Es

IQOS VEEV

BONDS

ILUMA

ORIGINALS DUO

lil SOLID Es

IQOS VEEV

BONDS

Гарантія на IQOS ILUMA: все, що потрібно знати

Щось трапилось з твоїм IQOS ILUMA, або просто хочеш дізнатись, чи ще діє на нього гарантія? Перевір свій IQOS ILUMA на офіційному сайті.

Гарантія на IQOS ILUMA

1 рік з моменту покупки

Замість ремонту – заміна на новий пристрій за гарантією

Міжнародна гарантія

Гарантійна заміна у магазині або з доставкою

Діагностика у Viber боті 24/7

Хочеш замінити несправний IQOS за гарантією?

Проведи онлайн-діагностику несправностей, щоб перевірити, чи діє гарантія, та замінити девайс на новий.

  • Як працює гарантія IQOS ILUMA?

  • Які несправності IQOS ILUMA покриваються гарантією?

  • Які несправності IQOS ILUMA не покриваються гарантією?

  • Як перевірити чи ще діє гарантія?

  • Де і як зробити заміну IQOS ILUMA?

  • Які документи потрібні, щоб замінити IQOS ILUMA за гарантією?

  • Що робити, якщо закінчилась гарантія на IQOS ILUMA?

  • Як скористатися гарантією на IQOS ILUMA в іншій країні?

Як працює гарантія IQOS ILUMA?

Гарантія на IQOS ILUMA діє 12 місяців з моменту покупки. Якщо пристрій вийде з ладу, замість того, щоб ремонтувати його, ми просто замінюємо його на новий. Тож, якщо швидка діагностика пристрою не дозволяє повернути його до роботи, ми замінимо девайс на новий за гарантією.

Гарантійна заміна — протягом 12 місяців

Якщо проблеми з IQOS ILUMA можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо несправний елемент (тримач або зарядний пристрій) на новий.

Гарантія на цей елемент буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни. Так, тримач та зарядний пристрій IQOS ILUMA мають окремі гарантії.

Кількість гарантійних замін – необмежена протягом дії гарантії (12 місяців), але не більше 1 заміни протягом місяця через сервіс доставки.

Якщо раптом у нас не буде елементу відповідного кольору, ми запропонуємо тобі обрати будь-який інший з тих, що в наявності.

Які несправності IQOS ILUMA покриваються гарантією?

Поломки, що сталися з вини виробника (блимає червоним, не вмикається, не нагріває стік тощо) протягом гарантійного періоду. Якщо таку несправність не вдасться усунути, виконавши прості поради під час діагностики, ми безкоштовно замінимо дефектний елемент девайсу на новий за гарантією. 

Які несправності IQOS ILUMA не покриваються гарантією?

Ми не зможемо замінити твій IQOS ILUMA за гарантією у таких випадках:

  • Нормальний знос девайса з часом
  • Пошкодження корпусу, що не перешкоджають нормальній роботі пристрою (потертості, подряпити, тріщини тощо)
  • Пошкодження внаслідок неправильного чи необережного використання
  • Пошкодження через використання несумісних стіків, аксесуарів тощо
  • Пошкодження внаслідок спроб розібрати або самостійно відремонтувати
  • Зниження ємності акумулятора з часом
  • У пристрої є неоригінальні деталі
  • Стертий або змінений серійний номер девайсу
  • Несправності через застарілу версію прошивки

Де і як зробити заміну IQOS ILUMA?

Сервісні центри IQOS

Фірмові магазини IQOS Space та деякі магазини наших партнерів (наприклад, мережі АЛЛО) працюють як сервісні центри.

Заміна з експрес-доставкою або Новою Поштою

Щоб замінити несправний IQOS ILUMA на новий за гарантією, звернись до служби підтримки IQOS за номером 4767 або самостійно проведи діагностику несправностей онлайн.

Після швидкої діагностики девайсу зможеш замовити безкоштовну заміну пристрою за гарантією. Якщо поломка гарантійна — одразу заплануємо заміну з доставкою. При цьому, несправний пристрій необхідно буде повернути, коли отримуватимеш новий.

Онлайн-діагностика IQOS ILUMA

Щось не так з Айкос Ілюма? Швидка онлайн-діагностика твого пристрою прямо на сайті дозволить самостійно вирішити проблему та за потреби замовити гарантійну заміну з доставкою.

Які документи потрібні, щоб замінити IQOS ILUMA за гарантією?

Щоб замінити несправний IQOS ILUMA на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.

Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, то потрібен лише номер телефону та сам несправний пристрій.

Якщо ти купив IQOS в Rozetka, Алло, Сільпо чи інших магазинах, для заміни тобі знадобиться чек від покупки. Якщо чек загубився, no panic. Звертайся, також спробуємо допомогти.

Що робити, якщо закінчилась гарантія на IQOS ILUMA?

Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись у службу підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти!

Міжнародна гарантія IQOS ILUMA

Гарантія IQOS ILUMA діє в усіх країнах, де ця модель офіційно представлена (таких зараз 57). Як скористатись гарантійною підтримкою?

1. Звернись за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.

2. Якщо твій оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуй цей номер: +41215478888 (оплата за тарифами твого оператора).

3. Агент служби підтримки підкаже, до якого найближчого магазину, можна звернутися по гарантійне обслуговування. Або можеш одразу завітати до найближчого брендового магазину IQOS.

Перелік країн, де можна звернутися по сервіс для  несправного IQOS ILUMA.

Перелік країн, де можна звернутися по сервіс для несправного IQOS.

Перелік країн, де можна звернутися по сервіс для несправного lil SOLID.

У деяких країнах номери відрізняються від загального міжнародного. Ось їх перелік з необхідними номерами (оператори):
Ізраїль:
014800 25592559
Південна Корея:
001 800 2559 2559
002 800 2559 2559 (Dacom)
004 800 2559 2559 (Korea Telecom)
Колумбія:
009 800 2559 2559
Канада:
011 800 2559 2559
Японія:
001 010 800 2559 2559 (KDD)
0033 010 800 2559 2559 (NTT)
0041 010 800 2559 2559 (JT)
0061 010 800 2559 2559 (IDC)
Залишились питання?
Зв'яжись з нами! Як тобі зручніше?

Кол-центр 4767 або
0 800 507 807

Facebook

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам повинно виповнитись 18 або більше.

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.