1 рік з моменту покупки
Замість ремонту — заміна на новий пристрій за гарантією
Міжнародна підтримка
Гарантійна заміна у магазині або з доставкою
Діагностика у Viber боті 24/7
Гарантія на IQOS ILUMA діє 12 місяців з моменту покупки. Якщо пристрій вийде з ладу, замість того, щоб ремонтувати його, ми просто замінюємо його на новий. Тож, якщо швидка діагностика пристрою не дозволяє повернути його до роботи, ми замінимо девайс на новий за гарантією.
Якщо проблеми з IQOS ILUMA можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо несправний елемент (тримач або зарядний пристрій) на новий.
Гарантія на цей елемент буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни. Так, тримач та зарядний пристрій IQOS ILUMA мають окремі гарантії.
Кількість гарантійних замін – необмежена протягом дії гарантії (12 місяців), але не більше 1 заміни протягом місяця через сервіс доставки.
Якщо раптом у нас не буде елементу відповідного кольору, ми запропонуємо тобі обрати будь-який інший з тих, що в наявності.
Поломки, що сталися з вини виробника (блимає червоним, не вмикається, не нагріває стік тощо) протягом гарантійного періоду. Якщо таку несправність не вдасться усунути, виконавши прості поради під час діагностики, ми безкоштовно замінимо дефектний елемент девайсу на новий за гарантією.
Ми не зможемо замінити твій IQOS ILUMA за гарантією у таких випадках:
Фірмові магазини IQOS Space та деякі магазини наших партнерів (наприклад, мережі АЛЛО) працюють як сервісні центри.
Адреси магазинів та графік роботи.
Щоб замінити несправний IQOS ILUMA на новий за гарантією, звернись до служби підтримки IQOS за номером 4767 або самостійно проведи діагностику несправностей онлайн.
Після швидкої діагностики девайсу зможеш замовити безкоштовну заміну пристрою за гарантією. Якщо поломка гарантійна — одразу заплануємо заміну з доставкою. При цьому, несправний пристрій необхідно буде повернути, коли отримуватимеш новий.
Щоб замінити несправний IQOS ILUMA на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.
Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, то потрібен лише номер телефону та сам несправний пристрій.
Якщо ти купив IQOS в Rozetka, Алло, Сільпо чи інших магазинах, для заміни тобі знадобиться чек від покупки. Якщо чек загубився, no panic. Звертайся, також спробуємо допомогти.
Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись у службу підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти!
Щось сталося з твоїм IQOS, але ти знаходишся за кордоном? Нічого страшного. Де б ти не був, ти завжди можеш скористатися безкоштовною міжнародною підтримкою IQOS. Як скористатись міжнародною підтримкою?
1. Звернись за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.
2. Якщо твій оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуй цей номер: +41215478888 (тут оплата буде здійснюватися за тарифами твого оператора).
3. У телефонному режимі спробуємо виявити несправність і допомогти її усунути, або ж підкажемо до якого найближчого магазину можна звернутися по сервіс. Або можеш одразу завітати до найближчого брендового магазину IQOS, якщо у цій країні представлений IQOS.
У деяких країнах номери відрізняються від загального міжнародного. Ось їх перелік з необхідними номерами (оператори):
Ізраїль: | 014800 25592559 |
---|---|
Південна Корея: | 001 800 2559 2559 002 800 2559 2559 (Dacom) 004 800 2559 2559 (Korea Telecom) |
Колумбія: | 009 800 2559 2559 |
Канада: | 011 800 2559 2559 |
Японія: | 001 010 800 2559 2559 (KDD) 0033 010 800 2559 2559 (NTT) 0041 010 800 2559 2559 (JT) 0061 010 800 2559 2559 (IDC) |
Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.
Ми про все подбаємо.
Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.