Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Лип 30, 2024

Чому IQOS не працює? 20 можливих проблем з Айкос та рішення для них

Почнемо з головного:

Якщо твій девайс зламався і ти шукаєш, як замінити його на новий за гарантією переходь одразу в Діагностику несправностей.

Ти можеш замовити пристрій на заміну за гарантією онлайн з безкоштовною доставкою. Без дзвінків у службу підтримки чи особистих візитів у магазин.

В одному місці зібрали 20 можливих проблем, що іноді трапляються з IQOS, а також підготували поради, що робити, якщо Айкос погано тягнеться, гірчить, блимає червоним, не вмикається, шипить, не заряджається тощо.

  1. IQOS горить чи блимає червоним →
  2. IQOS гірчить або неприємно пахне →
  3. IQOS погано тягнеться і дає мало аерозолю →
  4. Зламалося нагрівальне лезо в Айкос →
  5. Стік не вставляється в IQOS →
  6. IQOS не вмикається →
  7. Зарядний пристрій IQOS не заряджається →
  8. Тримач IQOS не заряджається →
  9. IQOS нагрівається під час використання або зарядки →
  10. В IQOS потрапила вода →
  11. Сеанс IQOS швидко закінчується →
  12. IQOS швидко розряджається →
  13. IQOS не підключається до телефону →
  14. IQOS шипить і видає інші звуки →
  15. Ковпачок IQOS не закривається →
  16. IQOS не реагує на натискання кнопок →
  17. IQOS не працює без зарядки →
  18. Тютюн зі стіка застряг в IQOS →
  19. Стік зламався і застряг в IQOS →
  20. IQOS блимає білим →

1. IQOS горить чи блимає червоним

По тому, що саме блимає або світиться червоним — тримач чи зарядний пристрій, можна визначити з якою частиною виникла проблема. Довгий індикатор з 4 поділками на зарядному пристрої відповідає за роботу зарядного пристрою: наприклад, якщо нижня його поділка блимає червоним, це означає, що пристрій розряджений. Якщо після зарядки продовжує горіти червоним, можливо, роз’єм для зарядки забруднився або ти заряджаєш девайс неоригінальними/несправними аксесуарами. Якщо блимають або горять червоним дві круглі лампочки на зарядному пристрої, це свідчить про проблему у роботі тримача (поломка леза, збій в роботі). 

Причини: зламалося нагрівальне лезо; стався збій електроніки. Загляни всередину тримача і перевір, чи не зламане нагрівальне лезо. Якщо лезо ціле, можливо, стався збій електроніки або програмного забезпечення.

Що робити: якщо зламалося нагрівальне лезо, зможеш скористатися негарантійною заміною — онлайн з безкоштовною доставкою або у фірмових магазинах IQOS Space. Замінити пристрій у разі поломки леза можна лише раз протягом 12 місяців дії гарантії. Якщо ти вже використав свою заміну раніше, зможеш апгрейднути девайс до новішої/іншої моделі. Якщо з лезом все ОК, спробуй перезавантажити девайс, затиснувши кнопку на зарядному пристрої на 10 секунд.

Більше про те, чому Айкос блимає або горить червоним.

2. IQOS гірчить або неприємно пахне

Причина: забруднився тримач. Горілий запах і присмак з’являється через залишки тютюну, що накопичилися в тримачі. Якщо вчасно не чистити Айкос, часточки тютюну залишатимуться на нагрівальному лезі або на стінках нагрівальної камери тапри кожному наступному нагріванні будуть грітися знову та знову, залишаючи неприємний присмак. 

Що робити: почистити Айкос. Це займає кілька хвилин. Для цього тобі знадобляться спеціальні щіточка, яка йде у комплекті з девайсом і палички для чистки IQOS. Радимо раз на півроку міняти ковпачок на тримачі, адже з часом він може вбирати запах тютюну. Також можеш апгрейднути свій пристрій на IQOS ILUMA – нове покоління системи нагрівання тютюну IQOS, що нагріває тютюн за допомогою індукції та зовсім не потребує чистки. Стік Тереа з обох боків закритий фільтрами-заглушками, тому тютюн напряму не контактує з девайсом і не забруднює його. Під час використання від IQOS ILUMA менше запаху, ніж від IQOS попередніх поколінь.* Також багато споживачів погоджуються, що IQOS ILUMA дає кращий смак, ніж IQOS попередніх поколінь.**
*75% з 726 повнолітніх споживачів (учасників опитування) в Японії та Італії погоджуються з цим твердженням, 2020-2021
*63% з 714 повнолітніх споживачів (учасників опитування) в Японії та Італії погоджуються з цим твердженням, 2020–2021

3. IQOS погано тягнеться і дає мало аерозолю

Причина: забруднився тримач. Швидше за все, заважають часточки тютюну, що залишилися у нагрівальній камері від попередніх використань. Також, якщо ти недавно перейшов з сигарет на Айкос, спочатку може здаватися, що аерозолю утворюється менше, ніж диму від сигарети. Це пояснюється технологією роботи Айкос — він нагріває тютюн, а не спалює його. Знадобиться трошки часу, щоб до цього звикнути.

Що робити: скористатися щіточкою і паличками для чистки. Щоб IQOS добре тягнувся, радимо чистити девайс після кожної пачки стіків, та навіть частіше, якщо потрібно. Додатково до звичайної чистки, можеш скористатися автоочисткою Айкос, запустивши її з додатку IQOS App. На кількість аерозолю також впливає те, як робити затяжки — потрібно робити плавні затяжки з невеликими паузами (у 4-5 секунд) між ними, щоб тютюн встигав прогріватися.

4. Зламалося нагрівальне лезо в Айкос

Причини: випадково прокрутив стік в тримачі; використав стік, не призначений для IQOS, або вставив стік не тим боком – фільтром до низу; занадто сильно тиснув на лезо під час чистки.

Що робити: скористатися негарантійною заміною. Таку заміну можна зробити один раз протягом року з дати покупки – онлайн після діагностики несправностей або у брендових магазинах IQOS Space. Якщо раніше ти вже використав цю можливість, щоб не купувати новий девайс повністю, можеш купити лише тримач. А якщо давно думав про новенький Айкос, зможеш апгрейднути свій до новішої або й зовсім іншої моделі.

5. Стік не вставляється в IQOS

Причини: в тримач або ковпачок набився тютюн; зламалося нагрівальне лезо; використовуєш стік, який не підходить для IQOS.

Що робити: почистити IQOS за допомогою спеціальних щіточки і паличок. Щоб тютюн зі стіка не випадав і не залишався в IQOS, завжди припіднімай ковпачок перед тим як дістати стік. Усі моделі IQOS з нагрівальним лезом сумісні лише зі стіками HEETS і Fiit з відкритою тютюновою частиною. Стік потрібно вставляти до лінії на фільтрі тютюновою частиною донизу.

6. IQOS не вмикається

Причини: Айкос повністю розряджений. Можливо, ти давно не користувався девайсом, або ж не поставив вчасно його на зарядку.

Що робити: поставити IQOS на зарядку від розетки за допомогою оригінальних кабеля і блочка. Після повної розрядки йому може знадобитися трошки більше часу, щоб включитися. Якщо Айкос не вмикається після 20 хвилин зарядки, можливо, стався збій електроніки чи програмного забезпечення. Спробуй перезавантажити девайс, затиснувши кнопку на зарядному пристрої на 10 секунд.

7. Зарядний пристрій IQOS не заряджається

Причини: пошкоджений роз’єм для зарядки; не працюють кабель або адаптер для зарядки; збій електроніки. Якщо не заряджається новий, щойно розпакований девайс, або Айкос, що давно не використовувався, можливо, батарея просто повністю розрядилася, і пристрою знадобиться більше часу на зарядку.

Що робити: скористатися іншими аксесуарами для зарядки; перезавантажити девайс. Якщо щось сталось з роз’ємом для зарядки (оплавився, тріснув тощо), краще не використовувати цей Айкос. Звернися до нас, спробуємо допомогти. Також ти можеш купити новий зарядний пристрій або ж скористатися апгрейдом і оновити Айкос.

8. Тримач IQOS не заряджається

Причини: розряджений або зламаний зарядний пристрій; забруднились контакти тримача або зарядного пристрою.

Що робити: підключити зарядний пристрій до розетки або підзарядити тримач в зарядному пристрої друга; почистити контакти; перезавантажити Айкос. Тримач може не заряджатися, якщо контакти зарядного пристрою або тримача (знизу) забруднилися. Протри контакти тримача сухою м’якою тканиною. Щоб почистити контакти зарядного пристрою, зніми бокову панельку та почисти контакти паличкою через маленьке віконце знизу.

Якщо поради не допомогли, спробуй зарядити тримач в іншому зарядному пристрої. Якщо такої можливості немає, можеш звернутися у фірмовий магазин IQOS і за потреби – одразу ж там купити новий зарядний пристрій.

9. IQOS нагрівається під час використання або зарядки

Причини: використав два стіки поспіль; зарядка неоригінальними аксесуарами; в тримачі застрягли часточки тютюну; Айкос нагрівся на сонці. При використанні Айкос, як і будь-яка інша електроніка, може злегка нагріватися. У більшості випадків достатньо дати йому кілька хвилин, щоб охолонути.

Що робити: почистити тримач; помістити Айкос в кімнатну температуру. IQOS може перегріватись, коли у нагрівальній камері накопичилися часточки тютюну. Щоб вони не заважали, радимо чистити пристрій як мінімум після кожних 20 стіків. Якщо Айкос довго знаходився на сонці, і після цього довгий індикатор на зарядному пристрої блимає білим, а сам девайс не працює, залиш його за кімнатної температури хоча б на півгодини, щоб він охолонув. До речі, так само Айкос сповіщатиме про переохолодження. Головне, не намагайся спеціально охолодити його у холодильнику або ж нагріти біля вогню.

Більше про те, чому IQOS перегрівається і що з цим робити.

10. В IQOS потрапила вода

Причини: Айкос впав у воду; накопичився конденсат від стіків. Якщо на Айкос потрапило кілька крапель води або дощу, нічого страшного. Це не вплине на його роботу.

Що робити: не сушити феном, не класти в рис, не розбирати; протерти девайс зовні і всередині нагрівальної камери (якщо помітив кілька крапель води). Дрібні крапельки всередині тримача – це конденсат від стіків, який може збиратися на стінках нагрівальної камери. Просто протри їх сухою ватною паличкою. Якщо ж девайс впав у воду або на нього пролили якусь рідину, краще не використовуй його. Якщо вода потрапила лише у тримач або зарядний пристрій, щоб не купувати новий девайс, можеш купити лише ту частину, яка була пошкоджена. Також ти можеш апгрейднути цей IQOS до новішої або іншої системи нагрівання тютюну.

Більше про те, що робити, якщо IQOS впав у воду, намок, або у девайс потрапила вода.

11. Сеанс IQOS швидко закінчується

Причини: занадто швидкі затяжки без пауз; батарея Айкос зносилася. Таке рідко буває, але з часом батарея тримача Айкос може втрачати ємність, і сеанс дійсно може ставати трохи коротшим.

Що робити: для початку переконатися, чи дійсно тривалість сеансу не відповідає заявленій, вимірявши її з таймером та порахувавши затяжки; робити правильні затяжки; скористатися гарантією. Один сеанс з Айкос триває 6 хвилин або 12-14 затяжок, в залежності від того, що настане швидше. Якщо сеанс коротший, заходь у фірмовий магазин IQOS Space або проходь онлайн-діагностику, щоб замінити пристрій на новий. Не забувай робити невеликі паузи у 4-5 секунд між затяжками, щоб тютюн встигав прогріватися.

12. IQOS швидко розряджається

Причина: батарея Айкос зносилася. Повного заряду зарядного пристрою IQOS вистачає на 20 стіків, а тримача — на 2 стіки поспіль без підзарядки. Якщо Айкос у тебе давно, можливо, його батарея зносилася, через що заряду вистачає менше, ніж на 20 стіків.

Що робити: замінити IQOS за гарантією – онлайн з безкоштовною доставкою або у фірмових магазинах IQOS Space. Якщо гарантія вже закінчилася, можеш апгрейднути девайс до новішої або іншої моделі. Щоб батарея Айкос слугувала довше, краще заряджати його від розетки за допомогою оригінальних кабеля і блочка. Більше про те, як подовжити термін служби батареї IQOS.

13. IQOS не підключається до телефону

Причини: вимкнений Bluetooth на телефоні або в Айкос; намагаєшся підключити девайс, що не має Bluetooth (IQOS ORIGINALS ONE, BONDS чи lil SOLID); стався збій електроніки.

Що робити: увімкнути Блютус на телефоні та на IQOS; перезавантажити Айкос і телефон. Усі пристрої IQOS, починаючи з моделі 2.4 Plus мають вбудований Bluetooth, за допомогою якого можна підключитися до додатку IQOS App.

Детальна інструкція зі скрінами з того, як підключити IQOS до додатку IQOS App через Bluetooth.

14. IQOS шипить і видає інші звуки

Причини: в IQOS потрапила вода; в тримачі накопичився конденсат зі стіків; стався збій електроніки. Якщо ти чуєш вібросигнали тримача під час використання або легеньке шипіння під час затяжки, це нормально. При обробці тютюн для стіків просочують гліцерином, тому при контакті з розігрітим нагрівальним лезом Айкос може видавати легке шипіння.

Що робити: не використовувати IQOS, якщо в нього потрапила вода; протерти девайс всередині нагрівальної камери сухою ватною паличкою. Якщо ж Айкос видає інші звуки, тріщить/клацає, можливо, у нього стався збій електроніки. Можна провести швидку онлайн-діагностику несправностей Айкос або звернутися у фірмовий магазин IQOS Space.

15. Ковпачок IQOS не закривається

Причини: заважають часточки тютюну, що залишилися з попередніх використань.

Що робити: почистити Айкос та ковпачок спеціальними щіточкою і паличками. Переконайся, що закриваєш ковпачок правильно — виріз на ковпачку має збігатися із виступом кнопки на тримачі. Також радимо хоча б раз на півроку міняти ковпачок на новий.

16. IQOS не реагує на натискання кнопок

Причини: Айкос повністю розряджений; збій електроніки; Айкос падав або в нього потрапила вода. Якщо ти натискаєш на кнопку тримача і він ніяк не реагує, при цьому зарядний пристрій Айкос заряджений, можливо, тримач не встиг підзарядитися після використання 2 стіків. Зачекай 2 хвилинки.

Що робити: поставити IQOS на зарядку від розетки за допомогою оригінальних аксесуарів. Якщо це не допомогло, встав тримач в зарядний пристрій і перезавантаж девайс. Якщо і це не допомогло вирішити проблему, можеш скористатися гарантією (онлайн чи у фірмовому магазині IQOS Space), або ж апгрейднути свій девайс до новішої/іншої моделі.

17. IQOS не працює без зарядки

Причини: збій електроніки; акумулятор Айкос зносився. Ця проблема досить рідко трапляється, але якщо Айкос у тебе дуже давно або з ним щось ставалось (в Айкос потрапляла вода, він часто падав тощо), це могло вплинути на стан батареї.

Що робити: замінити IQOS за гарантією; апгрейднути девайс до новішої моделі. Якщо без зарядки не працює щойно придбаний девайс, можливо, стався збій електроніки. В такому випадку без проблем замінимо твій Айкос на новий за гарантією — онлайн після діагностики несправностей або у брендових магазинах IQOS Space.

18. Тютюн зі стіка застряг в IQOS

Причини: не припіднімав ковпачок тримача перед тим як дістати стік; не чистив Айкос достатньо часто. Оскільки стіки HEETS та Fiit мають відкриту тютюнову частину, часточки тютюну можуть висипатися всередину тримача. Зазвичай тютюн залишається в тримачі, якщо після використання Айкос не правильно діставати стік.

Що робити: почистити IQOS щіточкою (йде в комплекті з пристроєм) і паличками для чистки. Щоб уникнути цієї проблеми, обов’язково припіднімай ковпачок після кожного використаного стіка.

19. Стік зламався і застряг в IQOS

Причини: занадто сильно тиснув на стік, коли вставляв; всередині тримача накопичилися часточки тютюну; неправильно діставав стік. Стік для IQOS складається з двох основних частин — тютюнового блоку і фільтру. Тому, якщо тиснути занадто сильно, він може зламатися по лінії прилягання цих частин. Стік потрібно вставляти чітко до лінії на фільтрі. Якщо стік не входить до цієї лінії, можливо, всередині тримача застряг тютюн з попереднього разу.

Що робити: вимкнути тримач і спробувати витряхнути залишки стіка. Зачекай кілька хвилин, щоб Айкос охолонув. Після цього зніми ковпачок і спробуй дістати стік. Якщо стік не випадає просто так, спробуй обережно дістати його за допомогою пінцету.

20. IQOS блимає білим

Причини: відбуваються базові процеси в роботі Айкос (це не збій); Айкос переохолонув або перегрівся. Якщо індикатор зарядного пристрою або тримача блимає білим і справно працює, ніякої проблеми немає. В більшості випадків білий колір горить при перезавантаженні, зарядці або інших звичайних процесах.

Що робити: помістити IQOS у кімнатну температуру, якщо зарядний пристрій або тримач IQOS блимають білим і не працюють. Ймовірно, девайс переохолонув або перегрівся. IQOS нормально працює при температурі від 0°C до 50°C. Просто залиш його на 20-30 хвилин за кімнатної температури. Не потрібно охолоджувати пристрій в холодильнику або нагрівати біля вогню/батареї. 

Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

logo

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.

select
select
Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.