Світло неможливе без темряви, сила була б нічим без слабкості, а в пустоті не відчувалось би нестачі, якби не було наповненості. Увесь світ — це поєднання контрастів, протилежностей та викликів, які наповнюють життя сенсом. Це ритм самого існування, який бренд GASANOVA втілив у своїй колекції високої моди. У рамках показу бренд розмістив свій поп-ап, де можна було придбати пристрій з лінійки, а також спільно з SOLO FOR DIAMONDS представив аксесуар для девайсу, інкрустований діамантами.
Haute couture від GASANOVA
Під час створення колекції високої моди у GASANOVA надихалися архетипом ворона та епохою українського бароко. З одного боку містичний птах, який є провідником між добром та злом, навколишнім світом і потойбіччям. Ворон тут — не символ зла, а звʼязок двох протилежностей. З іншого ж боку помпезний та розкішний стиль барокової доби: з його блиском, оздобою, грою світла та тіні, обʼємністю й динамікою. Усе це поєдналося у розкішних виробах, які транслювали не лише красу, але й глибокий символізм.
Вироби розробили з білої та чорної тафти, ніби відображення двох полярностей світу. Чорна сукня-ворон оживала на подіумі, її силует нагадував рух крил під час польоту. А обʼєм, багатошаровість та декор створювали ефект величності.
Спеціально для колекції були розроблені high jewellery прикраси. Спільно з SOLO FOR DIAMONDS створили персні, кольє та сережки, які доповнювали кожен образ. У центрі уваги — діаманти: ніжні у своєму сяйві та стійкі у своїй міцності.
Уся колекція стала своєрідною метафорою, способом розповісти про українську силу через мистецтво haute couture.
GASANOVA х IQOS х SOLO FOR DIAMONDS
Спеціально до виходу колекції, IQOS, GASANOVA та SOLO FOR DIAMONDS створили унікальні аксесуари для девайсів. Кришку-накладку, всипану чорними та білими кристалами, а також кільце, вилите із білого золота. У нього інкрустували розсип діамантів, загальною вагою 0,24 карати.
Побачити аксесуари можна було на поп-апі IQOS просто на локації.
Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв’язку згідно із ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».