Якщо ти потрапив на цю сторінку, скоріше за все ти намагаєшся підключити IQOS ILUMA, IQOS або IQOS VEEV через Bluetooth до додатку IQOS App, але щось не виходить. Спробуємо допомогти. Гортай далі, щоб з’ясувати, чому не виходить підключитися до додатку IQOS App, та як самостійно це виправити.
Навіщо в IQOS Bluetooth?
Кожен пристрій IQOS, починаючи з моделі 2.4 Plus обладнаний вбудованим модулем Bluetooth. Тобто це моделі IQOS ILUMA, ILUMA PRIME, ILUMA ONE, IQOS ORIGINALS DUO, IQOS DUO, VEEV, 3, DUO, Multi, 2.4+. Ми додали блутус до пристроїв IQOS для того, щоб їх можна було підключати до додатку IQOS App (мобільний додаток для Android та веб-додаток для iOS).
Зверни увагу: у IQOS ORIGINALS ONE немає Bluetooth.
Дізнатися більше про Bluetooth в IQOS.
Навіщо підключати IQOS до телефону?
IQOS має власний додаток IQOS App, до якого можна підключитися через блютус або кабелем. Додаток дозволяє подивитися статистику використання, заблокувати пристрій, знайти загублений IQOS, оновити прошивку до найновішої версії, тощо.
Усі функції IQOS App:
- Автоматична діагностика та владнання неполадок;
- Оновлення прошивки пристрою;
- Пошук загубленого IQOS;
- Управління смарт жестами і автозапуском IQOS ILUMA та ILUMA PRIME;
- Статистика використання;
- Блокування/розблокування пристрою;
- Управління режимами віброзатяжок у IQOS VEEV;
- Регулювання кількості пари у IQOS VEEV;
- Індивідуальне налаштування IQOS – зміна режим підсвітки та вібрації;
- Пошук найближчого магазину;
- Контроль використання IQOS VEEV;
- Інструкції та поради з використання.
Ми рекомендуємо підключатися до додатку час від часу хоча б для того, щоб перевірити, чи з’явилась нова версія прошивки IQOS та безкоштовно оновити її.
Дивись покрокову інструкцію зі встановлення та використання IQOS App.
Чому IQOS не підключається до телефону?
- IQOS знаходиться далеко від телефону
Максимальний радіус дії Bluetooth складає 10 метрів. В реальності на роботу Блютуз впливають електромагнітні хвилі, що генеруються іншими пристроями, та фізичні перешкоди (стіни, скло, люди, предмети, тощо).
Що робити: просто поклади свій IQOS ILUMA, IQOS чи IQOS VEEV поряд із смартфоном.
- IQOS вимкнений або розряджений
Для підключення до додатку твій Айкос має бути увімкнений та заряджений. Якщо плануєш оновлювати прошивку через додаток, IQOS ILUMA/IQOS/IQOS VEEV має бути зарядженим як мінімум на 25%.
Що робити: переконайся, що твій IQOS увімкнений та заряджений. Щоб перевірити чи включений пристрій, швидко натисни на кнопку на зарядному пристрої. Індикатор має засвітитися. Якщо пристрій не реагує, потрібно його підзарядити.
- На телефоні вимкнений Bluetooth
Підключення IQOS до телефону відбувається через Bluetooth. Тому він обов’язково має бути включеним на обох девайсах – і на смартфоні, і на айкосі.
Що робити: увімкнути Bluetooth на смартфоні. Зайди у налаштування та перевір, щоб статус Блютус був увімкнений.
- Збій модуля Bluetooth
Можливо, у твого IQOS “завис” модуль Блютуз. Така помилка виникає дуже рідко, але якщо це все ж таки трапилася, маємо рішення – потрібно перезапустити модуль Блютуз вручну.
Що робити: перезапустити модуль Bluetooth.
Для перезапуска модуля Блютуз у IQOS ILUMA/IQOS ILUMA ONE/IQOS ORIGINALS DUO/IQOS 3 DUO/Multi дістань тримач з зарядного пристрою та встав назад. Якщо це не допомогло, затисни кнопку на зарядному пристрої на 4 секунди. Коли світлодіоди згаснуть, відпусти та натисни знову на 4 секунди. Коли індикатори знову загоряться, це означатиме, що Bluetooth перезавантажено.
Для перезапуска модуля Блютуз у IQOS ILUMA PRIME зроби два коротких натискання поспіль на кнопку та одне довге на 10 секунд. Дві середні поділки довгого індикатора на зарядному пристрої засвітяться білим яскравіше, ніж інші. Після чого усі індикатори згаснуть.
Для перезапуска модуля Блютуз у IQOS VEEV включи пристрій. Після цього швидко натисни на кнопку на IQOS VEEV тричі. Нижній LED індикатор має засвітитися синім та згаснути. Все, модуль Блютус перезавантажений, ти можеш підключатися до додатку.
Для перезапуска модуля Блютуз у IQOS 2.4 Plus вимкни Блютус, затиснувши кнопку Bluetooth на 6 секунд. Після цього знову увімкни його — натисни на кнопку Bluetooth на 3 секунди і відпусти. Індикатор над кнопкою буде блимати протягом 30 секунд. Можна знову підключатися до додатку.
- Збій програмного забезпечення IQOS
Можливо, стався збій електроніки чи програмного забезпечення пристрою. Найчастіше, на це вказує блимання індикаторів червоним, але також збій може бути безсимптомним.
Що робити: щоб усунути зависання ПО, потрібно перезавантажити девайс та оновити прошивку.
Для перезавантаження IQOS ILUMA/IQOS ILUMA ONE/IQOS ORIGINALS DUO/IQOS 3 DUO/Multiнатисни на кнопку на зарядному пристрої приблизно на 10 секунд. Індикатори засвітяться та погаснуть.
Для перезавантаження IQOS ILUMA PRIME зроби два коротких натискання поспіль на кнопку та одне довге на 10 секунд. Дві середні поділки довгого індикатора на зарядному пристрої засвітяться білим яскравіше, ніж інші. Після чого усі індикатори згаснуть.
Для перезавантаження IQOS VEEV затисни кнопку на 10 секунд. Індикатори загоряться і погаснуть, а коли відпустиш кнопку вони мають знову загорітися та почати блимати. Коли вони погаснуть, це означатиме, що перезавантаження виконано.
Також усунути збої софта в IQOS і запобігти появі нових допомагає оновлення прошивки. Це швидко та безкоштовно. Ти можеш оновити прошивку самостійно через додаток IQOS App (якщо Bluetooth-підключення не спрацьовує, підключи IQOS за допомогою кабелю) або завітати до найближчого брендового магазину IQOS Space, тоді ми зробимо усе за тебе. Оновлення прошивки для пристроїв IQOS в середньому з’являється щопівроку. Тож, не забувай перевіряти, чи у тебе найсвіжіша версія.
- Ти намагаєшся підключити IQOS до лептопу, який не підтримує Bluetooth
На ноутбуці підключити девайс по блютус можна лише до веб-версії IQOS App через браузер Chrome. Попередньо перевір, чи підтримує твій лептоп Bluetooth. Зверни увагу, що десктопний додаток Айкос не працює з блютусом, а тільки при підключенні за допомогою кабелю.
Що робити: використати кабель для підключення до комп’ютерів та лептопів, або підключити IQOS до телефону.
- Ти намагаєшся підключити IQOS до веб-додатку на iOS, не встановивши браузер, що підтримує Bluetooth
Пристрої Apple не підтримують мобільний додаток IQOS App. Тому, якщо ти маєш iPhone чи iPad краще скористатися веб-версією додатку. Важливо: тобі знадобиться браузер, який підтримує Bluetooth. Стандартний браузер iOS, Safari, не підтримує блютуз-з’єднання, поширений браузер Chrome на iOS також не підтримує Bluetooth.
Що робити: завантажити браузер, сумісний з Bluetooth та увійти до веб-версії з нього. Ми рекомендуємо безкоштовний браузер Bluefy.
Що робити, якщо нічого з порад вище не допомогло?
Для випадків, коли нічого з перерахованого вище не допомогло, рекомендуємо “забути” IQOS у налаштуваннях телефону та перевстановити додаток. Для цього потрібно:
- У налаштуваннях Bluetooth на телефоні видалити всі раніше підключені пристрої IQOS.
- Видалити програму IQOS App.
- Перезавантажити телефон та пристрій IQOS.
- Повторно встановити IQOS App з ПлейМаркету.
Після цього спробуй залогінитися в програму та підключити пристрій, дотримуючись рекомендацій.
IQOS був підключений до IQOS App, але Bluetooth підключення перервалося. Чому?
Якщо під час використання додатку IQOS App з’єднання з Bluetooth перервалося, у цього може бути кілька причин:
- ти переніс телефон чи IQOS на відстань, яку не може подолати сигнал Bluetooth;
- ти змінив розташування Айкос чи телефону так, що між ними з’явилась фізична перешкода наприклад, стіна;
- IQOS розрядився або вимкнувся;
- Bluetooth на мобільному пристрої вимкнувся;
- збій модуля Bluetooth у IQOS;
- ти вийшов із додатку і він перейшов у фоновий режим;
- саме у цей час відбувалося оновлення версії додатку.
Перейди в меню "Пристрої" і перевір статус підключення девайса. Якщо над зображенням твого Айкос написано "Роз'єднано", це означає, що програма пам'ятає останнє підключення і просто перейшла у фоновий режим. Спробуй перезавантажити девайс для активації блютуса – повністю вимкни та увімкни його. IQOS App автоматично розпізнає пристрій та розпочне синхронізацію, яка займе 15-25 секунд.
Залишились питання? Зв’яжися з нами!
Колл Центр: 4767 або 0 800 507 807
Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».