1 рік з моменту покупки
Замість ремонту – заміна на новий IQOS VEEV за гарантією
Міжнародна підтримка
Гарантійна заміна у магазині або з доставкою
Діагностика у Viber боті 24/7
Гарантія на будь-який пристрій IQOS VEEV діє 12 місяців з моменту покупки. В офіційних сервісних центрах ніколи не ремонтують несправні пристрої IQOS VEEV. Якщо швидка діагностика пристрою не дозволяє повернути його до роботи, ми просто замінимо девайс на новий за гарантією.
Якщо проблеми з IQOS VEEV можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо несправний пристрій на новий.
Гарантія на IQOS VEEV буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни.
Кількість гарантійних замін — необмежена протягом дії гарантії (12 місяців). Через сервіс доставки діє обмеження — 1 заміна протягом місяця.
Раптом в наявності немає пристрою відповідного кольору, ми запропонуємо тобі обрати будь-який колір з тих, що є в наявності.
Фірмові магазини IQOS Space та деякі магазини наших партнерів (наприклад, мережі АЛЛО) працюють як сервісні центри.
Перевірити адреси магазинів та актуальний графік роботи.
Щоб замінити несправний IQOS VEEV на новий за гарантією, звернись до служби підтримки IQOS за номером 4767 або самостійно проведи діагностику несправностей онлайн.
Після швидкої діагностики девайсу зможеш замовити безкоштовну заміну пристрою за гарантією. Якщо поломка гарантійна — одразу заплануємо заміну з доставкою. При цьому, несправний пристрій необхідно буде повернути, коли отримуватимеш новий.
Щоб замінити несправний IQOS VEEV на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.
Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, то потрібен лише номер телефону та сам несправний пристрій.
Якщо ти купив IQOS в Rozetka, Алло, Сільпо чи в інших магазинах, для заміни тобі знадобиться чек покупки. Якщо чек загубився, no panic. Також спробуємо допомогти.
Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись у службу підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти.
Щось сталося з твоїм IQOS VEEV, але ти знаходишся за кордоном? Нічого страшного. Де б ти не був, ти завжди можеш скористатися безкоштовною міжнародною підтримкою IQOS VEEV,. Як скористатись міжнародною підтримкою?
1. Звернись за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.
2. Якщо твій оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуй цей номер: +41215478888 (тут оплата буде здійснюватися за тарифами твого оператора).
3. У телефонному режимі спробуємо виявити несправність і допомогти її усунути, або ж підкажемо до якого найближчого магазину можна звернутися по сервіс. Або можеш одразу завітати до найближчого брендового магазину IQOS, якщо у цій країні представлений IQOS.
У деяких країнах номери відрізняються від загального міжнародного. Ось їх перелік з необхідними номерами (оператори):
Ізраїль: | 014800 25592559 |
---|---|
Південна Корея: | 001 800 2559 2559 002 800 2559 2559 (Dacom) 004 800 2559 2559 (Korea Telecom) |
Колумбія: | 009 800 2559 2559 |
Канада: | 011 800 2559 2559 |
Японія: | 001 010 800 2559 2559 (KDD) 0033 010 800 2559 2559 (NTT) 0041 010 800 2559 2559 (JT) 0061 010 800 2559 2559 (IDC) |
Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.
Ми про все подбаємо.
Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.