4767
Це твоє місто?
Якщо ні, зміни місто. Це допоможе нам правильно відображати наявність товарів у твоєму місті.
Гарантія на BONDS: все, що потрібно знати
Щось трапилось з твоїм BONDS або ти просто хочеш дізнатись, чи ще діє на нього гарантія? Перевір його на офіційному сайті.
Гарантія на BONDS
1 рік з моменту покупки
Замість ремонту – заміна на новий пристрій за гарантією
Міжнародна підтримка
Гарантійна заміна у магазині або з доставкою
Діагностика у Viber боті 24/7
Як працює гарантія BONDS?
Як перевірити чи ще діє гарантія?
Де і як зробити заміну BONDS?
Які документи потрібні, щоб замінити за гарантією?
Що робити, якщо закінчилась гарантія на BONDS?
Як працює гарантія BONDS
Гарантія на BONDS діє 12 місяців з дати покупки. У разі несправності ми не ремонтуємо пристрій, а просто замінюємо на новий за гарантією.
Гарантійна заміна — протягом 12 місяців
Якщо проблеми з BONDS можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо твій девайс на новий.
Гарантія на нього буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни.
Кількість замін за гарантією необмежена. Заміну за гарантією з доставкою можна замовити не частіше 1 разу на місяць.
Якщо пристрої твого кольору закінчаться, запропонуємо обрати один з тих, що у наявності.
Де і як зробити заміну BONDS?
Сервісні центри IQOS
Фірмові магазини IQOS Space працюють як сервісні центри.
Заміна з експрес-доставкою або Новою Поштою
Щоб замінити несправний BONDS на новий за гарантією, звернись до служби підтримки IQOS за номером 4767 або самостійно проведи діагностику несправностей онлайн.
Після швидкої діагностики девайсу зможеш замовити безкоштовну заміну пристрою за гарантією. Якщо поломка гарантійна — одразу заплануємо заміну з доставкою. При цьому, несправний пристрій необхідно буде повернути, коли отримуватимеш новий.
Які документи потрібні, щоб замінити BONDS на новий за гарантією?
Щоб замінити несправний BONDS на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.
Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, потрібен лише твій номер телефону та сам несправний пристрій.
Що робити, якщо закінчилась гарантія на BONDS?
Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись до служби підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти!
Міжнародна підтримка BONDS
Щось сталося з твоїм BONDS, але ти знаходишся за кордоном? Нічого страшного. Де б ти не був, ти завжди можеш скористатися безкоштовною міжнародною підтримкою BONDS. Як скористатись міжнародною підтримкою?
1. Звернись за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.
2. Якщо твій оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуй цей номер: +41215478888 (тут оплата буде здійснюватися за тарифами твого оператора).
3. У телефонному режимі спробуємо виявити несправність і допомогти її усунути, або ж підкажемо до якого найближчого магазину можна звернутися по сервіс. Або можеш одразу завітати до найближчого брендового магазину IQOS, якщо у цій країні представлений IQOS.
Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.
Ми про все подбаємо.
Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.