Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

IQOS

lil SOLID Es

IQOS VEEV

BONDS

Гарантія на BONDS: все, що потрібно знати

Щось трапилось з твоїм BONDS або ти просто хочеш дізнатись, чи ще діє на нього гарантія? Перевір його на офіційному сайті.

Гарантія на BONDS

1 рік з моменту покупки

Замість ремонту – заміна на новий пристрій за гарантією

Гарантійна заміна у магазині або з доставкою

Діагностика у Viber боті 24/7

Хочеш замінити несправний BONDS за гарантією?

Проведи онлайн-діагностику несправностей, щоб перевірити, чи діє гарантія, та замінити девайс на новий.

  • Як працює гарантія BONDS?

  • Як перевірити чи ще діє гарантія?

  • Де і як зробити заміну BONDS?

  • Які документи потрібні, щоб замінити за гарантією?

  • Що робити, якщо закінчилась гарантія на BONDS?

Як працює гарантія BONDS

Гарантія на BONDS діє 12 місяців з дати покупки. У разі несправності ми не ремонтуємо пристрій, а просто замінюємо на новий за гарантією.

Гарантійна заміна — протягом 12 місяців

Якщо проблеми з BONDS можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо твій девайс на новий.

Гарантія на нього буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни.

Кількість замін за гарантією необмежена. Заміну за гарантією з доставкою можна замовити не частіше 1 разу на місяць.

Якщо пристрої твого кольору закінчаться, запропонуємо обрати один з тих, що у наявності.

Де і як зробити заміну BONDS?

Сервісні центри IQOS

Фірмові магазини IQOS Space працюють як сервісні центри.

Заміна з експрес-доставкою або Новою Поштою

Щоб замінити несправний BONDS на новий за гарантією, звернись до служби підтримки IQOS за номером 4767 або самостійно проведи діагностику несправностей онлайн.

Після швидкої діагностики девайсу зможеш замовити безкоштовну заміну пристрою за гарантією. Якщо поломка гарантійна — одразу заплануємо заміну з доставкою. При цьому, несправний пристрій необхідно буде повернути, коли отримуватимеш новий.

Онлайн-діагностика

Щось не так з BONDS? Швидка онлайн-діагностика твого пристрою прямо на сайті дозволить самостійно вирішити проблему або замовити гарантійну заміну з доставкою.

Які документи потрібні, щоб замінити BONDS на новий за гарантією?

Щоб замінити несправний BONDS на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.

Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, потрібен лише твій номер телефону та сам несправний пристрій.

Що робити, якщо закінчилась гарантія на BONDS?

Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись до служби підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти!

Залишились питання?
Зв'яжись з нами! Як тобі зручніше?

Кол-центр 4767 або
0 800 507 807

Facebook

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам повинно виповнитись 18 або більше.

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.