Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

IQOS

lil SOLID Es

IQOS VEEV

BONDS

Гарантія на IQOS:
все, що потрібно знати

Щось трапилось з твоїм IQOS або ти просто хочеш дізнатись чи ще діє на нього гарантія? Перевір свій IQOS на офіційному сайті.
Гарантія на IQOS

1 рік з моменту покупки

Замість ремонту - заміна на новий пристрій за гарантією
Одна бонусна заміна, якщо зламаєш лезо

Гарантійна заміна у магазині або з доставкою

Діагностика у Viber боті 24/7
Хочеш замінити несправний IQOS за гарантією?
Проведи онлайн-діагностику несправностей, щоб перевірити, чи діє гарантія, та замінити девайс на новий.
  • Як працює гарантія IQOS?

  • Як перевірити чи ще діє гарантія?

  • Де і як зробити заміну IQOS?

  • Які документи потрібні, щоб замінити за гарантією?

  • Що робити, якщо закінчилась гарантія на IQOS?

  • Міжнародна гарантія IQOS

Як працює гарантія IQOS?
Гарантія на будь-який пристрій IQOS діє 12 місяців з моменту покупки. В офіційних сервісних центрах ніколи не ремонтують несправні пристрої IQOS. Якщо швидка діагностика пристрою не дозволяє повернути його до роботи, ми просто замінимо девайс на новий за гарантією.
Гарантійна заміна — протягом 12 місяців
Якщо проблеми з IQOS можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо несправний елемент (тримач або зарядний пристрій) на новий.
Гарантія на цей елемент буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни. Так, тримач та зарядний пристрій IQOS мають окремі гарантії.
Кількість гарантійних замін – необмежена протягом дії гарантії (12 місяців). Через сервіс доставки діє обмеження – 1 заміна протягом місяця.
Раптом в наявності немає елементу відповідного кольору, ми запропонуємо тобі обрати будь-який колір з тих, що є в наявності.
Негарантійна заміна — 1 бонусна
Ми готові замінити твій IQOS на новий, якщо ти раптом зламаєш нагрівальне лезо. Таку заміну можна зробити лише один раз протягом 12 місяців з дати покупки!
Подряпав, втопив чи пошкодив свій IQOS? Це не гарантійний випадок і не стане приводом зробити бонусну заміну. Тож бережи свій IQOS!
Де і як зробити заміну IQOS?
Сервісні центри IQOS
Фірмові магазини IQOS Space та деякі магазини наших партнерів (наприклад, мережі АЛЛО) працюють як сервісні центри.

Магазини IQOS Space відновили роботу у Львові, Луцьку, Хмельницькому, Чернівцях, Ужгороді, Тернополі, Рівному, Івано-Франківську та Одесі. Перевірити адреси магазинів та  актуальный график работы..

Заміна з експрес-доставкою або Новою Поштою
Щоб замінити несправний IQOS на новий за гарантією, звернись до служби підтримки IQOS за номером 4767 або самостійно проведи діагностику несправностей онлайн.
Після швидкої діагностики девайсу зможеш замовити безкоштовну заміну пристрою за гарантією. Якщо поломка гарантійна — одразу заплануємо заміну з доставкою. При цьому, несправний пристрій необхідно буде повернути, коли отримуватимеш новий.
Онлайн-діагностика
Щось не так з IQOS? Швидка онлайн-діагностика твого пристрою прямо на сайті дозволить самостійно вирішити проблему або замовити гарантійну заміну з доставкою.
Які документи потрібні, щоб замінити IQOS по гарантії?
Щоб замінити несправний IQOS на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.
Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, то потрібен лише номер телефону та сам несправний пристрій.
Якщо ти купив IQOS в Rozetka, Алло, Сільпо чи інших магазинах, для заміни тобі знадобиться чек покупки. Якщо чек загубився, no panic. Також спробуємо допомогти.
Що робити, якщо закінчилась гарантія на IQOS?
Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись у службу підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти!
Міжнародна гарантія IQOS
Гарантія IQOS діє в усіх країнах, де бренд офіційно представлений (таких зараз 71). Зараз працюємо за спрощеною схемою. Вам не потрібно буде надавати документи, що підтверджують факт покупки або дію гарантії. Необхідно просто мати при собі несправний пристрій. Як скористатись гарантійною підтримкою?

1. Звернись за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.

2. Якщо твій оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуй цей номер: +41215478888 (тут оплата буде здійснюватися за тарифами твого оператора).

3. Агент служби підтримки розкаже, до якого найближчого магазину, можна звернутися по гарантійне обслуговування. Або можеш одразу завітати до найближчого брендового магазину IQOS.

Перелік країн, де можна звернутися по сервіс для несправного IQOS.

Перелік країн, де можна звернутися по сервіс для несправного IQOS VEEV.

Перелік країн, де можна звернутися по сервіс для несправного lil SOLID.

У деяких країнах номери відрізняються від загального міжнародного. Ось їх перелік з необхідними номерами (оператори):
Ізраїль:
014800 25592559
Південна Корея:
001 800 2559 2559
002 800 2559 2559 (Dacom)
004 800 2559 2559 (Korea Telecom)
Колумбія:
009 800 2559 2559
Канада:
011 800 2559 2559
Японія:
001 010 800 2559 2559 (KDD)
0033 010 800 2559 2559 (NTT)
0041 010 800 2559 2559 (JT)
0061 010 800 2559 2559 (IDC)
Залишились питання?
Зв'яжись з нами! Як тобі зручніше?

Кол-центр 4767 або
0 800 507 807

Facebook

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам повинно виповнитись 18 або більше.

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.