1 рік з моменту покупки
Замість ремонту — заміна на новий пристрій за гарантією
Міжнародна підтримка
Одна бонусна заміна, якщо зламаєш лезо
Гарантійна заміна у магазині або з доставкою
Діагностика у Viber боті 24/7
Гарантія на будь-який пристрій IQOS діє 12 місяців з моменту покупки. В офіційних сервісних центрах ніколи не ремонтують несправні пристрої IQOS. Якщо швидка діагностика пристрою не дозволяє повернути його до роботи, ми просто замінимо девайс на новий за гарантією.
Якщо проблеми з IQOS можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо несправний елемент (тримач або зарядний пристрій) на новий.
Гарантія на цей елемент буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни. Так, тримач та зарядний пристрій IQOS мають окремі гарантії.
Кількість гарантійних замін – необмежена протягом дії гарантії (12 місяців). Через сервіс доставки діє обмеження – 1 заміна протягом місяця.
Раптом в наявності немає елементу відповідного кольору, ми запропонуємо тобі обрати будь-який колір з тих, що є в наявності.
Ми готові замінити твій IQOS на новий, якщо ти раптом зламаєш нагрівальне лезо. Таку заміну можна зробити лише один раз протягом 12 місяців з дати покупки!
Подряпав, втопив чи пошкодив свій IQOS? Це не гарантійний випадок і не стане приводом зробити бонусну заміну. Тож бережи свій IQOS!
Фірмові магазини IQOS Space працюють як сервісні центри.
Перевірити адреси магазинів та актуальний графік роботи.
Щоб замінити несправний IQOS на новий за гарантією, звернись до служби підтримки IQOS за номером 4767 або самості
Після швидкої діагностики девайсу зможеш замовити безкоштовну заміну пристрою за гарантією. Якщо поломка гарантійна — одразу заплануємо заміну з доставкою. При цьому, несправний пристрій необхідно буде повернути, коли отримуватимеш новий.
Щоб замінити несправний IQOS на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.
Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, то потрібен лише номер телефону та сам несправний пристрій.
Якщо ти купив IQOS в Rozetka, Алло, Сільпо чи інших магазинах, для заміни тобі знадобиться чек покупки. Якщо чек загубився, no panic. Також спробуємо допомогти.
Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись у службу підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти!
Щось сталося з твоїм IQOS, але ти знаходишся за кордоном? Нічого страшного. Де б ти не був, ти завжди можеш скористатися безкоштовною міжнародною підтримкою IQOS. Як скористатись міжнародною підтримкою?
1. Звернись за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.
2. Якщо твій оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуй цей номер: +41215478888 (тут оплата буде здійснюватися за тарифами твого оператора).
3. У телефонному режимі спробуємо виявити несправність і допомогти її усунути, або ж підкажемо до якого найближчого магазину можна звернутися по сервіс. Або можеш одразу завітати до найближчого брендового магазину IQOS, якщо у цій країні представлений IQOS.
У деяких країнах номери відрізняються від загального міжнародного. Ось їх перелік з необхідними номерами (оператори):
Ізраїль: | 014800 25592559 |
---|---|
Південна Корея: | 001 800 2559 2559 002 800 2559 2559 (Dacom) 004 800 2559 2559 (Korea Telecom) |
Колумбія: | 009 800 2559 2559 |
Канада: | 011 800 2559 2559 |
Японія: | 001 010 800 2559 2559 (KDD) 0033 010 800 2559 2559 (NTT) 0041 010 800 2559 2559 (JT) 0061 010 800 2559 2559 (IDC) |
Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.
Ми про все подбаємо.
Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.