Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Гарантія на IQOS: все, що потрібно знати

Щось трапилось з твоїм IQOS або ти просто хочеш дізнатись чи ще діє на нього гарантія? Перевір свій IQOS на офіційному сайті.

Гарантія на IQOS

  • 1 рік з моменту покупки

  • Замість ремонту — заміна на новий пристрій за гарантією

  • Міжнародна підтримка

  • Одна бонусна заміна, якщо зламаєш лезо

  • Гарантійна заміна у магазині або з доставкою

  • Діагностика у Viber боті 24/7

  • Як працює гарантія IQOS?

    Гарантія на будь-який пристрій IQOS діє 12 місяців з моменту покупки. В офіційних сервісних центрах ніколи не ремонтують несправні пристрої IQOS. Якщо швидка діагностика пристрою не дозволяє повернути його до роботи, ми просто замінимо девайс на новий за гарантією.

    Гарантійна заміна — протягом 12 місяців

    Якщо проблеми з IQOS можна віднести до гарантійних випадків, то ми замінимо несправний елемент (тримач або зарядний пристрій) на новий.

    Гарантія на цей елемент буде оновлена та діятиме 12 місяців з моменту заміни. Так, тримач та зарядний пристрій IQOS мають окремі гарантії.

    Кількість гарантійних замін – необмежена протягом дії гарантії (12 місяців). Через сервіс доставки діє обмеження – 1 заміна протягом місяця.

    Раптом в наявності немає елементу відповідного кольору, ми запропонуємо тобі обрати будь-який колір з тих, що є в наявності.

    Негарантійна заміна — 1 бонусна

    Ми готові замінити твій IQOS на новий, якщо ти раптом зламаєш нагрівальне лезо. Таку заміну можна зробити лише один раз протягом 12 місяців з дати покупки!

    Подряпав, втопив чи пошкодив свій IQOS? Це не гарантійний випадок і не стане приводом зробити бонусну заміну. Тож бережи свій IQOS!

  • Де і як зробити заміну IQOS?

    Сервісні центри IQOS

    Фірмові магазини IQOS Space працюють як сервісні центри.

    Перевірити адреси магазинів та актуальний графік роботи.

    Заміна з експрес-доставкою або Новою Поштою

    Щоб замінити несправний IQOS на новий за гарантією, звернись до служби підтримки IQOS за номером 4767 або самості

    Після швидкої діагностики девайсу зможеш замовити безкоштовну заміну пристрою за гарантією. Якщо поломка гарантійна — одразу заплануємо заміну з доставкою. При цьому, несправний пристрій необхідно буде повернути, коли отримуватимеш новий.

  • Онлайн-діагностика

    Щось не так з IQOS? Швидка онлайн-діагностика твого пристрою прямо на сайті дозволить самостійно вирішити проблему або замовити гарантійну заміну з доставкою.

  • Які документи потрібні, щоб замінити IQOS по гарантії?

    Щоб замінити несправний IQOS на новий за гарантією, не потрібно мати гарантійний талон.

    Якщо ти купив пристрій в IQOS Space, на iqos.ua або через чат-бот IQOS у Viber, то потрібен лише номер телефону та сам несправний пристрій.

    Якщо ти купив IQOS в Rozetka, Алло, Сільпо чи інших магазинах, для заміни тобі знадобиться чек покупки. Якщо чек загубився, no panic. Також спробуємо допомогти.

  • Що робити, якщо закінчилась гарантія на IQOS?

    Якщо закінчився термін дії гарантії, а з пристроєм щось трапилось, звернись у службу підтримки (за номером 4767) або у будь-який IQOS Space. Спробуємо допомогти!

  • Міжнародна підтримка IQOS

    Щось сталося з твоїм IQOS, але ти знаходишся за кордоном? Нічого страшного. Де б ти не був, ти завжди можеш скористатися безкоштовною міжнародною підтримкою IQOS. Як скористатись міжнародною підтримкою?

    1. Звернись за безкоштовним міжнародним номером +80025592559.

    2. Якщо твій оператор встановив обмеження на безкоштовні міжнародні номери, то спробуй цей номер: +41215478888 (тут оплата буде здійснюватися за тарифами твого оператора).

    3. У телефонному режимі спробуємо виявити несправність і допомогти її усунути, або ж підкажемо до якого найближчого магазину можна звернутися по сервіс. Або можеш одразу завітати до найближчого брендового магазину IQOS, якщо у цій країні представлений IQOS.

    У деяких країнах номери відрізняються від загального міжнародного. Ось їх перелік з необхідними номерами (оператори):

    Ізраїль:014800 25592559
    Південна Корея:001 800 2559 2559
    002 800 2559 2559 (Dacom)
    004 800 2559 2559 (Korea Telecom)
    Колумбія:009 800 2559 2559
    Канада:011 800 2559 2559
    Японія:001 010 800 2559 2559 (KDD)
    0033 010 800 2559 2559 (NTT)
    0041 010 800 2559 2559 (JT)
    0061 010 800 2559 2559 (IDC)
logo

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.

select
select
Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.