Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Серп 21, 2024

BONDS вийшов з ладу, що робити: 10 можливих проблем і рішень для них

Почнемо з головного:

Якщо твій девайс зламався і ти шукаєш, як замінити його на новий за гарантією переходь одразу в Діагностику несправностей.

Ти можеш замовити пристрій на заміну за гарантією онлайн з безкоштовною доставкою. Без дзвінків у службу підтримки чи особистих візитів у магазин.

BONDS – це проста, зрозуміла у використанні та надійна система нагрівання тютюну. По-перше, у BONDS не має нагрівального леза, а отже й пов’язаних з ним поломок – стік тут нагрівається по контуру від стінок нагрівальної камери. По-друге, Бондс має цільний корпус, зроблений з кольорового (а не пофарбованого) пластику, що робить девайс стійкішим до подряпин та стирання покриття. По-третє, BONDS зовсім не потрібно чистити, завдяки технології нагрівання і особливій конструкції стіків BLENDS. А це допомагає уникнути проблем, пов’язаних із забрудненням пристрою тютюном зі стіків. 

Але якщо раптом з твоїм Бондз все таки щось сталося (він не вмикається, дає мало аерозолю, блимає червоним тощо), можливі причини проблем, а також рішення для них дивись нижче. 

1. BONDS не вмикається

Причини: Бондс повністю розряджений. Якщо ти давно не користувався Бондс або ж використав 25 стіків (20 стіків – для попереднього покоління Бондс) і вчасно не підзарядив девайс, батарея могла повністю розрядитися.

Що робити: поставити BONDS на зарядку від розетки, краще за допомогою оригінальних аксесуарів. Через 20 хвилин індикатори на кнопці Бондс мають загорітися білим. Якщо Бондс не світиться, спробуй скористатися іншою зарядкою. Якщо це не допомогло, зможеш замінити пристрій за гарантією – онлайн після діагностики несправностей або у брендових магазинах IQOS Space.

2. BONDS погано тягнеться і дає мало аерозолю 

Причини: закрив отвір для потоку повітря в нижній частині Бондс;Бондс не встиг нагріти стік; випадково використав повторно стік; використовуєш стік, що не підходить для BONDS; неправильно затягуєшся. Перед тим як почати використовувати Бондс, дочекайся трьох вібрацій. Вперше Бондс вібрує при увімкненні, вдруге – коли починає нагрівати стік, і втретє – коли він нагрів стік та готовий до використання. Тому якщо ти робив тестову затяжку після другої вібрації і під час неї було мало аерозолю, все ОК.

BONDS

Один сеанс використання Бондс триває 5 хвилин, без обмеження кількості затяжок. Так, ти можеш робити скільки захочеш затяжок за сеанс, але зважай, що під кінець сеансу може утворюватися трохи менше аерозолю під час затяжки, ніж на початку. 

Що робити: починати використовувати Бондс після третьої вібрації; використовувати лише стіки BLENDS, що розроблені спеціально для BONDS. Якщо ти звик складати використані стіки Блендс в пачку, краще класти їх логотипом BLENDS донизу, щоб не сплутати з новими. 

На кількість аерозолю також може впливати те, як робити затяжки – потрібно робити плавні затяжки з невеликими паузами (у 4-5 секунд) між ними, щоб тютюн встигав прогріватися.

3. Стік зламався і застряг у BONDS 

Причини: занадто сильно тиснув на стік, коли вставляв; вставляв стік BLENDS не тією стороною; необережно діставав стік. Стік потрібно вставляти до лінії на фільтрі логотипом blends догори. 

Що робити: вимкнути Бондс і спробувати витряхнути частинку стіка; дістати стік за допомогою пінцету або зубочистки. Не діставай стік одразу після використання. Зачекай кілька хвилин, щоб девайс охолонув всередині – так стік буде легше дістати. Після використання BONDS виймай стік, просто потягнувши його вгору – не потрібно крутити його або щось припіднімати.

4. BONDS блимає жовтим

Причини: пристрій розрядився. Єдина причина, чому Бондс може блимати жовтим – це розряджена батарея. 

BONDS

Що робити: зарядити BONDS від розетки, краще за допомогою оригінальних кабеля і блочка. Бондс повністю заряджається на 25 стіків за три години. Якщо BONDS не бачить зарядку і продовжує блимати жовтим, спробуй використати інші аксесуари для зарядки. 

5. BONDS блимає червоним

BONDS

Причини: стався збій електроніки; в Бондс потрапила вода. 

Що робити: перезавантажити Бондз; скористатися гарантією; не використовувати BONDS, якщо в нього потрапила вода. Якщо BONDS блимає червоним після контакту з водою чи інших фізичних пошкоджень, ми не зможемо замінити його за гарантією. Але ти можеш скористатися апгрейдом з Бондс на новішу або зовсім іншу модель. Якщо девайс не контактував з водою і не має фізичних пошкоджень, а перезавантаження не допомогло, скористайся гарантією – онлайн після діагностики несправностей або у брендових магазинах IQOS Space.

6. BONDS нагрівається під час використання або зарядки

BONDS

Причини: використав три стіки поспіль; заряджаєш девайс неоригінальними аксесуарами; Бондс нагрівся на сонці. BONDS може злегка нагріватися, якщо використовувати кілька стіків поспіль. Якщо Бондс некомфортно тримати в руках, можеш дати йому кілька хвилин, щоб охолонути.

Що робити: помістити Бондс у кімнатну температуру. Якщо Бондз довго лежав на сонці, після чого усі індикатори на кнопці одночасно блимають білим, поклади девайс у кімнатну температуру хоча б на півгодини.

7. Сеанс BONDS не розпочинається, та стік не нагрівається

Причини: Бондс недостатньо заряджений; збій електроніки. Якщо Бондс світиться білим, але при цьому сеанс не розпочинається, можливо, пройшло замало часу після початку зарядки. Хоча повна зарядка Бондс займає 180 хвилини, девайс можна використовувати вже після 20 хвилин зарядки. 

Що робити: дати Бондз трохи часу після початку зарядки; перезавантажити BONDS, затиснувши його кнопку на 10 секунд. Якщо це не допомогло, звертайся, замінимо пристрій за гарантією – онлайн після діагностики несправностей або у брендових магазинах IQOS Space.

8. BONDS не заряджається та не бачить зарядку

Причини: пошкоджений роз’єм для зарядки; не працюють кабель або блок для зарядки; збій електроніки; не заряджається від іншої (неоригінальної) зарядки. Якщо не заряджається новий Бондс чи Бондз, що довго лежав, ймовірно, батарея розрядилася в нуль і пристрою потрібно трохи більше часу, щоб включитися. 

Що робити: зарядити іншими аксесуарами; перезавантажити Бондз. Якщо щось сталося із роз’ємом для Бондс (він оплавився, тріснув тощо), краще не використовуй цей пристрій. Якщо нічого з порад вище не допомогло, звернися до нас за номером 4767, спробуємо допомогти.

9. BONDS не тримає заряд і швидко розряджається

Причини: у тебе BONDS попереднього покоління, батареї якого вистачає на 20 стіків; батарея Бондс зносилася; стався збій електроніки. Кількість використань на одному заряді Бондс залежить від покоління пристро. Повного заряду BONDS попереднього покоління (ті, що були куплені у 2023 році) вистачає на 20 стіків, а нового – вже на 25 стіків. 

Що робити: апгрейднути Бондз попереднього покоління на новий; замінити Бондс за гарантією – онлайн або у брендових магазинах IQOS Space, якщо не тримає заряд новий або нещодавно куплений BONDS. Щоб батарея Бондс довше слугувала, радимо заряджати його від розетки за допомогою оригінальних аксесуарів.

10. BONDS блимає білим

Причини: відбуваються базові процеси в роботі Бондс (перезавантаження, зарядка, сеанс); Бондс переохолонув або перегрівся; Бондс запустив режим автоохолодження (усі поділки індикатора Бондз по черзі блимають білим). Режим автоохолодження вмикається автоматично, якщо використати три стіки поспіль. 

Що робити: покласти BONDS у кімнатну температуру на 20-30 хвилин, якщо він довго знаходився на сонці чи холоді; зачекати 3-4 хвилини, якщо Бондз увімкнув режим автоохолодження. Якщо усі поділки індикатора Бондс одночасно блимають білим, а сам девайс не працює, він переохолонув або перегрівся. Не намагайся спеціально охолодити девайс в холодильнику або нагріти біля вогню/батареї.

Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

logo

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.

select
select
Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.