Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Груд 3, 2024

Як новенький: професійна чистка і повна діагностика IQOS за 10 хвилин

Думаємо, ти вже знаєш — якщо з твоїм Айкос щось не так (погано тягнеться, гірчить чи не повністю вставляється стік), варто провести швидку онлайн-діагностику або завітати у будь-який IQOS Space по безкоштовний професійний сервіс. Знайти найближчий Айкос Спейс зможеш на інтерактивній мапі

Але мало хто знає, що якщо з твоїм пристроєм усе супер, ти все одне можеш скористатися цим професійним сервісом! Нехай це буде ніби СПА або ТО для твого пристрою, як тобі більше подобається. 

Ну і ще 5 приводів звернутися по професійний сервіс Айкос:

  1. По-перше, IQOS слугуватиме довше та краще, якщо про нього піклуватися.
  2. По-друге, це дуже швидко — 5-10 хвилин буде достатньо.
  3. По-третє, безкоштовно.
  4. По-четверте, приємно, коли хтось робить усе за тебе. 
  5. По-п’яте, дізнаєшся про свій Айкос багато цікавого.

Проводити діагностику, оновлювати прошивку та регулярно чистити Айкос ти можеш і самостійно вдома. Наші експерти покажуть і розкажуть, як це зробити правильно, щоб витрачати менше часу. А от на професійну чистку зі спеціальним обладнанням краще хоча б раз на місяць зайти до нас в магазин.

Як це відбувається: повна діагностика та професійна чистка IQOS

Зазвичай сервісне обслуговування проходить чітко і швидко, оскільки наші експерти мають план дій і знають, що роблять. Пройдемося по всім етапам.

1. Перевіряємо, чи все ОК з пристроєм

Найперше, швиденько перевіримо усе, що може впливати на якість роботи Айкосу: цілісність зарядних роз’ємів і корпусу, коректність сигналів індикаторів, щільність прилягання аксесуарів. 

Якщо помітимо дрібні несправності, спробуємо усунути їх одразу. Або запропонуємо заміну на новий пристрій, якщо несправність покривається гарантією.

Підказка: якщо з Айкос щось трапилося — впав у воду чи дуже нагрівається під час заряджання, то розкажи про це одразу, щоб діагностика пройшла ще швидше та ефективніше.

2. Усуваємо баги програмного забезпечення

Як і будь-яка інша електроніка, IQOS може з часом накопичувати помилки у роботі програмного забезпечення. Тож підключимо його для додатку автоматичної діагностики (такий є тільки у IQOS Space!). 30 секунд — і дізнаємося про версію прошивки та стан софта, електроніки і батареї. Усе, що треба пофіксити, одразу виправимо.

3. Оновлюємо прошивку 

Якщо вже вийшла новіша версія прошивки, ніж у твого IQOS, одразу ж оновимо її. 

Оновлювати гаджети потрібно, щоб вони працювали краще, не підвисали та не видавали помилок. Так це працює і з Айкос. Тож щоб девайс працював як новенький, швидко заряджався, правильно запускався, як треба нагрівав стіки та утворював достатньо аерозолю, слідкуй та завантажуй програмні оновлення.

Оновлення прошивки виходять в середньому раз на пів року. Ти можеш завантажувати найновішу версію і самостійно через застосунок IQOS App. У ньому теж можна налаштовувати девайс, переглядати статистику та оновлювати прошивку — більше про додаток Айкос та як ним користуватися. А можеш звертатися до IQOS Space, ми зробимо усе за тебе.

4. Суперчистка з професійними інструментами

Ну і найцікавіше (особливо для користувачів Айкос Оріджіналз та ліл) — це ретельна чистка девайсу за допомогою професійного обладнання. Маємо цілий арсенал різних інструментів, щоб почистити нагрівальне лезо чи голку, нагрівальну камеру зсередини, ковпачок, забруднені контакти, портів для заряджання та внутрішню частину зарядного пристрою. 

Спочатку пройдемося усіма щіточками, відшліфуємо лезо спеціальною насадкою та дотюнимо паличками для чистки.

Зможемо привести до ладу навіть дуже старий і забруднений девайс — одразу відчуєш різницю у смаку та запаху.

5. Перевіряємо якість затяжок і швидкість зарядки батареї

Маємо спеціальний пристрій, що імітує затяжки. Підключимо до нього IQOS та перевіримо, як тягнеться девайс та чи утворює достатньо аерозолю. 

Потім перевіримо, як працює акумулятор — як тримає заряд, наскільки швидко заряджається, чи вистачає на максимальну кількість сеансів. Якщо виявимо проблему, спробимо одразу відрегулювати ефективність батареї.

6. Підключаємо додаткові функції, якщо захочеш

IQOS має багато неочевидних, але прикольних функцій. Ти можеш налаштувати їх у додатку, як тобі заманеться: регулювати яскравіть індикаторів, інтенсивність вібросигналів, увімкнути автоочистку, смартжести тощо. Але якщо захочеш, ми допоможемо.

Сервісне обслуговування проводиться безкоштовно — потрібно лише знайти час.

Як замінити несправний Айкос

Якщо після діагностики та чистки проблема з Айкос не зникла, то є декілька варіантів. 

  • девайс можуть замінити, якщо він ще на гарантії і його поломка належить до гарантійного випадку;
  • девайс можна апгрейднути на новий з доплатою. 

Бери девайс і приходь, попередньо телефонувати чи записуватися на сервіс не треба — завжди чекаємо і з радістю допоможемо. 

Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв’язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

logo

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.

select
select
Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.