Ти напевно зустрічав або навіть обмінював свій старий смартфон на більш просунутий за зниженою ціною. Або залишав свою машину в салоні, щоб виїхати з нього на новій моделі. Такі програми обміну називаються Trade-in — обмін старого продукту на новий за вигідною ціною. Раніше схожий сервіс діяв і для користувачів Айкос.
Важливо: з липня 2023 року ми не підтримуємо програму Трейд-ін у зв’язку зі змінами в законодавстві. Проте ти можеш скористатися багатьма іншими сервісами і програмами.
Програми та сервіси від IQOS
Апгрейд. Програма для користувачів IQOS, lil та BONDS, що діє на підставі розширеної гарантії та дозволяє замінити свій пристрій на новіший девайс, або взагалі на іншу модель Айкос.
Апгрейднути старий девайс на новий за ціною Апгрейду може кожен користувач IQOS, який має зареєстровані пристрої. Перевірити девайси можна в профілі — вкладка Мої пристрої. Якщо твого пристрою там немає, зареєструй його: Як зареєструвати IQOS або lil та навіщо це потрібно.
Ціна Апгрейду розраховується індивідуально за складним алгоритмом. Враховується все: який у тебе девайс, скільки йому років, стан девайсу, тощо. Тому запропонована ціна може із часом змінюватись та відрізнятися для кожного користувача.
Перевірити пропозиції щодо ціни на Айкос Апгрейд та оформити замовлення можна:
- у фірмових магазинах IQOS Space,
- на сайті iqos.ua в розділі Апгрейд,
- зателефонувавши в службу підтримки за номером 4767,
- через чат-бот у Viber або Telegram.
Отримати девайс за Апгрейдом можеш в одному з фірмових магазинів IQOS Space або Новою Поштою.
Важливо: запропонована пропозиція діє до 23:59 того ж дня. Надалі вона може змінитись. Пропозиція актуальна як для робочих пристроїв, так і несправних, на яких закінчилася гарантія. Але! Девайс повинен бути в цілісному, нерозібраному вигляді. При Апгрейді старий IQOS потрібно буде повернути кур’єру, співробітнику Нової Пошти або експерту в магазині IQOS. Коробка та комплект для зарядки не потрібні — лише сам пристрій.
Більше про IQOS Апгрейд.
Заміна за гарантією. Якщо твій Айкос зламався або з ним щось не так, наприклад, блимає червоним, мало аерозолю або повільно заряджається, то спочатку спробуй провести самостійну онлайн-діагностику. Якщо це не допоможе, принось девайс до фірмового магазину на безкоштовну діагностику. Наші експерти швидко визначать, у чому проблема та вирішать її, оновлять прошивку, а, за необхідності, замінять Айкос на новий за гарантією.
Екстра гарантія. Платний сервіс Екстра гарантія — це додаткові 12 місяців гарантії до звичайної річної на твій девайс. Ціна на послугу залежить від девайсу, для якого ти її купуєш.
IQOS 360. Це набір сервісів від IQOS на 6 чи 12 місяців, що включає стіки за ціною для підписників, екстра гарантію, передзамовлення на моделі Айкос або лімітовані версії, які ще не продаються в Україні.
Як працював Трейд-ін?
Трейд-ін (Trade-in) — це послуга обміну старого товару на нову модель з доплатою. Найчастіше трейд-ін зустрічається в автомобільному бізнесі або під час продажу електроніки, особливо смартфонів. Користувачі Айкос могли обміняти свій старий пристрій на новий за ціною, дешевшою за звичайну ціну продажу.
Важливо:
- Один девайс можна було обміняти по трейд-іну лише один раз.
- Старий пристрій потрібно було повернути. Це обмін, а не покупка зі знижкою.
- Кожен користувач мав можливість скористатися Трейд-іном не більш як 3 рази на рік.
- Обміняти старий девайс на новий за ціною Трейд-іну мав можливість кожен користувач IQOS, який має зареєстровані пристрої.
Ціна Трейд-ін розраховувалася індивідуально з урахуванням того, який у користувача девайс, скільки йому років та інші параметри. Перевірити пропозиції можна було на сайті iqos.ua, через чат-бот у Viber, запитати у фірмовому магазині або на гарячій лінії 4767.
Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв’язку згідно із ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».