Що таке чат-бот і для чого він потрібен?
Чат-бот — це програма на базі штучного інтелекту, нейромереж та технологій машинного навчання. Чат-бот містить певну базу інформації та наперед заданий набір сценаріїв поведінки. Найпросунутіші з ботів також здатні до самонавчання. Завдяки всьому цьому бот може спілкуватися з користувачами через текст чи звук та частково брати на себе обов’язки реальних людей.
Ти, мабуть, не раз помічав як на деяких сайтах раптом вистрибує віконечко чату із питанням чи потрібна тобі допомога. Або навіть більше — з пропозицією вибрати одне з найпопулярніших запитань, щоб одразу отримати на нього відповідь. Знайомо? Це один з різновидів чат-ботів. Якщо простіше — це програма, робот, віртуальний помічник, з яким можна спілкуватися наче з реальною людиною.
Головна задача чат-ботів — виконувати за людей не складну, але механічну та часто повторювану роботу. Найчастіше ботів використовують у якості служби підтримки, щоб автоматично відповідати на запитання та вирішувати найпоширеніші проблеми клієнтів.
Також часто використовуються сервісні боти, які беруть на себе одну функцію, яку інакше довелося б виконувати людині — перевіряти статус замовлення, пересилати файли, шукати потрібні документи в базах даних. Наприклад, чат-бот Нової пошти допоможе в два кліки відслідкувати посилку, а чат-бот Приватбанку — поповнити рахунок чи переказати кошти.
Бот готовий допомагати 24/7 та може одночасно обробляти практично необмежену кількість запитів від різних користувачів. Не потрібно телефонувати у кол-центр і чекати на лінії. Щоб скористатися чат-ботом, не потрібно встановлювати на смартфон мобільні додатки. Чат-боти вже вбудовані в існуючі сайти або мобільні месенджери — Viber, Telegram, Facebook Messenger тощо.
У IQOS теж є офіційні чат-боти — у Viber та Telegram. Боти IQOS знають і вміють багато корисних речей, які роблять сервіс Айкос зручнішим, простішим, швидшим та цілодобовим. І все це без встановлення ще одного мобільного додатку на смартфон. Розповідаємо більше про чат-боти IQOS.
Як знайти чат-бот IQOS у Viber/Telegram?
- Якщо у тебе немає Вайберу/Телеграму, встанови його на смартфон, — для iOS та для Android.
- Відкрий додаток та зареєструйся. Для цього знадобиться лише номер мобільного телефону та ім’я.
- Далі можеш перейти за прямим посиланням до IQOS-бота: https://iqo.sh/iqosvi (для Viber) або https://iqo.sh/iqoste (для Telegram).
- Також бот можна знайти у пошуку месенджера. Значок Пошуку у Вайбер у правому верхньому кутку, у Телеграм — рядок Пошук зверху. Натисни на нього та введи «IQOS Ukraine».
- Знайшов? Чудово. Щоб почати, потрібно підтвердити вік.
- Далі, побачиш фіолетову кнопку (у Вайбер), або кнопку «Меню» (в Телеграм) — натисни на неї і відкриється Меню чат-бота. Саме через нього відбувається взаємодія з ботом.
Щоб почати, просто натисни на будь-який розділ у Меню — бот одразу відповість і підкаже що робити далі.
Що вміє бот Айкос у Viber/Telegram?
Бот IQOS допоможе:
- замовити стіки TEREA, HEETS, Fiit, BLENDS, девайси IQOS, IQOS ILUMA і lil, аксесуари з доставкою;
- скористатися програмами для користувачів IQOS: апгрейднути свій девайс, скористатися IQOS 360, додати екстра гарантію пристрою;
- зареєструвати пристрій та перевірити чи діє ще на нього гарантія;
- провести діагностику несправностей і за потреби оформити заміну несправного пристрою на новий за гарантією;
- зв’язатися зі службою підтримки прямо у месенджері (розділ Чат);
- знайти найближчий магазин чи сервісний центр Айкос і прокласти маршрут до них;
- дізнатися актуальний графік роботи магазинів.
Як купити IQOS, стіки та поди з доставкою у Viber/Telegram?
Через Viber та Telegram-бот ти можеш замовити усі моделі пристроїв, стіки, поди чи будь-що інше для Айкос з кур’єрською експрес-доставкою або доставкою Новою Поштою. Безкоштовна доставка для замовлень від 425 грн. Для замовлень меншою вартістю доставка буде платною:
- доставка Новою Поштою – за тарифами НП (зазвичай від 65 грн);
- експрес-доставка – 99 грн.
Як це зробити?
- Відкриваєш чат-бот Айкос.
- Натискаєш у меню кнопку «Купити».
- Обираєш своє місто, що саме хочеш замовити, вказуєш адресу для доставки.
- Сплачуєш замовлення онлайн одразу і очікуєш доставку.
Як замінити несправний IQOS за гарантією у Viber/Telegram-боті?
IQOS перестав працювати, не вмикається, не заряджається, блимає червоним — що робити?! Без паніки. Якщо з IQOS щось не так, перше, що радимо зробити — провести діагностику несправностей прямо у боті. А якщо бот не допоможе усунути проблему, зможеш безкоштовно замінити пристрій на новий за гарантією. Доставка також буде безкоштовна — кур’єром або Новою Поштою.
Кожен IQOS має гарантію, що діє протягом 1 року з моменту покупки. Якщо Айкос зламався, замість ремонту ми просто безкоштовно замінимо на новий.
Як це зробити?
- Натисни на кнопку «Діагностика пристроїв», далі — «Пройти діагностику». Обери з переліку девайсів свою модель.
- Обери саме той компонент, що вийшов з ладу — тримач чи зарядний пристрій. Якщо бот не знайшов твій девайс, натисни «Підв’язати пристрій» і слідуй інструкціям.
- Обери, в чому саме проблема (блимає червоним, не горить, зламане нагрівальне лезо тощо).
- Якщо поради під час діагностики не допомогли усунути проблему, можна замінити девайс за гарантією з безкоштовною доставкою — кур’єром або Новою поштою.
Як знайти магазини IQOS чи сервісні центри у Viber/Telegram-боті?
У боті також можна знайти найближчий магазин з девайсами, стіками TEREA, HEETS, Fiit, BLENDS або сервісний центр Айкос (у фірмових магазинах IQOS Space або партнерській мережі АЛЛО).
- Натисни на кнопку «Знайти магазин».
- Обери, що саме шукаєш: сервіс чи точку продажу.
- Поділись своїм місцезнаходженням.
- Після того, як бот покаже найближчі магазини поруч з тобою, обери найзручніший і натисни «На мапі», щоб прокласти маршрут.
Служба підтримки IQOS у Viber/Telegram-боті
Якщо маєш питання, яке не вдалося вирішити за допомогою бота, у меню є розділ «Чат», в який можна звернутися з будь-яким запитом.
- Натисни на розділ «Чат», далі «Почати» і зачекай, поки агент служби підтримки підключиться.
- Розкажи, що сталося.
- Після закінчення діалогу натисни «Завершити чат».
Зв'язатися зі службою підтримки також можна за номером 4767, надіславши лист на support@iqos.com.ua або на офіційних сторінках IQOS у Facebook чи Instagram.
IQOS 360, IQOS Апгрейд, та екстра гарантія у Viber/Telegram-боті
У Вайбер та Телеграм-боті ти також можеш скористатися деякими сервісами і програмами:
- екстра гарантія – 1 рік додаткової гарантії для твого девайсу. Натисни на розділ «Купити», далі – «Сервіси», «Екстра гарантія». Обери свій девайс, для якого хочеш замовити додаткову гарантію;
- IQOS 360 – набір сервісів від IQOS на 6 чи 12 місяців: стіки та поди за ціною для підписників, екстра гарантія, передзамовлення девайсів, яких ще немає в Україні. Тут все просто: заходь у розділ «IQOS 360»;
- IQOS Апгрейд – програма, що дозволяє апгрейднути зношений девайс (з моменту покупки якої минуло більше 3 місяців) до новішої моделі на умовах розширеної гарантії. Натисни «Купити», IQOS Апгрейд, обери девайс, який хочеш апгрейднути (якщо жоден з пристроїв не підтягнувся, підв’яжи свій), і девайс, на який хочеш апгрейднутися. Далі слідуй інструкціям боту.
Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».