Почнемо з головного:
Якщо твій девайс зламався і ти шукаєш, як замінити його на новий за гарантією переходь одразу в Діагностику несправностей.
Ти можеш замовити пристрій на заміну за гарантією онлайн з безкоштовною доставкою. Без дзвінків у службу підтримки чи особистих візитів у магазин.
Якщо наші девайси починають підвисати — ми їх перезавантажуємо. Так буває з комп'ютерами та телефонами, втім, Айкос не виключення. Йому теж іноді необхідне перезавантаження. Воно може допомогти, якщо трапився збій електроніки або програмного забезпечення. Ділимося короткою інструкцією, як перезавантажити IQOS різних моделей: IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE, IQOS ORIGINALS DUO/DUO, IQOS ORIGINALS ONE, IQOS VEEV, IQOS 2.4 Plus.
Перезавантаження IQOS — найпростіший спосіб усунути багато дрібних проблем, наприклад, зависання девайсу, блимання індикаторів червоним та інші. Втім, якщо у тебе фізично зламався Айкос, наприклад, розбився або впав у воду, то перезавантаження не допоможе.
У яких випадках перезавантаження IQOS може допомогти?
- Тримач або зарядний блок не заряджаються.
- Індикатори тримача або зарядного блоку світяться червоним.
- Тримач не вібрує.
- Тримач не “бачить” стік.
- Індикатори на пристрої не світяться.
- Девайс не вмикається.
- Стався збій ПЗ або електроніки.
Як перезавантажити IQOS
Перезавантаження IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ORIGINALS DUO та IQOS DUO
На зарядному блоці девайсу є тільки одна кнопка. Щоб перезавантажити пристрій, цю кнопку необхідно затиснути і тримати 10 секунд. Всі індикатори згаснуть, потім блимнуть двічі і знову згаснуть, підтверджуючи перезавантаження.
Перезавантаження IQOS ILUMA ONE
Затисни кнопку на бічній панелі пристрою на 7 секунд, щоб перезавантажити девайс. Індикатори над кнопкою засвітяться, а пристрій завібрує. Після чого вони згаснуть, знову загоряться і завібрують. Все, девайс перезавантажено.
Перезавантаження IQOS ORIGINALS ONE
Для перезавантаження затисни кнопку на пристрої на 10 секунд. Після цього всі світлові індикатори згаснуть і засвітяться — це означатиме, що девайс перезавантажився.
Перезавантаження IQOS VEEV
У цього девайсу всього одна кнопка, розташована на бічній частині корпусу поряд з LED-індикатором. Для того, щоб перезавантажити девайс, затисни її на 10 секунд. Ти зрозумієш, що девайс перезавантажився, коли він декілька разів завібрує, а індикатори заблимають.
Перезавантаження IQOS 2.4 Plus
На зарядному блоці цієї моделі є дві кнопки. Кнопка включення і кнопка Bluetooth. Для перезавантаження їх потрібно затиснути одночасно на 2 секунди. Після цього всі індикатори на блоці почнуть блимати — так і має бути. Коли індикатори згаснуть — перезавантаження закінчилося, пристрій можна використовувати.
Що робити, якщо перезавантаження не допомогло?
Якщо твій Айкос не працює після перезавантаження — спробуй якісно почистити його і поставити на зарядку. Для зарядки радимо використовувати оригінальні кабель та адаптер, які йдуть в комплектації, а для чистки — щіточку і палички. Девайс не слід чистити сторонніми предметами, інакше ризикуєш зламати лезо.
Також рекомендуємо оновити прошивку IQOS. Найновіша версія прошивки покращить роботу батареї та усуне дрібні баги програмного забезпечення. Безкоштовно оновити прошивку IQOS можна, завітавши до будь-якого брендового магазину IQOS Space, або самостійно через додаток IQOS App. Більше про те, як відбувається оновлення прошивки та які проблеми з IQOS це може вирішити: Як оновити прошивку IQOS до останньої версії?
Куди звернутися для діагностики або заміни несправного девайса?
Перезавантаження — це дієвий спосіб привести IQOS до тями. Але у деяких випадках не допомагає. Якщо у девайса немає видимих механічних пошкоджень, а перезавантаження не допомогло вирішити проблему, радимо звернутися за сервісною підтримкою або провести діагностику несправностей. Гарантія діє 1 рік з моменту покупки або з моменту останньої заміни.
Гарантійні випадки — це зазвичай брак виробництва або програмного забезпечення. Негарантійні — проблеми, що виникли в результаті неправильного або неакуратного використання. Наприклад, якщо Айкос впав у воду, Айкос впав і тріснув, зламалося лезо. Так, поломка леза не вважається гарантійним випадком, оскільки найчастіше стається в результаті неправильної експлуатації, а не виробничого браку. Однак усі пристрої IQOS, у яких ще не закінчився гарантійний термін, є одна бонусна заміна на випадок, якщо зламаєш нагрівальне лезо.
Для діагностики та заміни несправного девайса, можеш звернутись за допомогою до нас, скориставшись одним із цих способів:
- Онлайн-діагностика. Ти можеш самостійно провести онлайн діагностику девайса та замовити заміну по гарантії з безкоштовною доставкою.
- IQOS Space. Наші фахівці проведуть діагностику девайса і, якщо потрібно, замінять пристрій на новий за гарантією.
- Чат-боти Viber та Telegram. Натисни кнопку «Діагностика пристроїв» та дотримуйся підказок IQOS бота, що допоможуть визначити та виправити проблему. У разі поломки, ти зможеш оформити заміну за гарантією прямо в боті.
- Колл-центр: 4767 або0 800 507 807. Оператори допоможуть вирішити проблему або оформити заміну девайса.
Якщо пристрій зламався і гарантія закінчилася, все одно звертайся до нас, спробуємо допомогти!
Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».