IQOS ILUMA — це нове покоління IQOS з технологією індукційного нагрівання тютюну без вбудованого нагрівального леза, з автозапуском та смарт жестами.
Одна з головних переваг IQOS ILUMA — це те, що він не потребує чистки. Зовсім! А все тому, що девайс не має нагрівального леза і працює за інноваційною технологією SMARTCORE INDUCTION SYSTEM.
IQOS ILUMA працює лише зі стіками TEREA, які були розроблені спеціально для цього девайсу. Стіки мають всередині одноразовий нагрівальний елемент і з обох боків закриті фільтрами.
Як працює SMARTCORE INDUCTION SYSTEM
У нагрівальній камері девайсів Айкос Ілюма є індукційна спіраль. Електромагнітне поле від індукційної спіралі розігріває металеву пластину в стіку Тереа. А металева пластина нагріває стік зсередини для випаровування тютюнового аерозолю.
Завдяки такій технології та закритій конструкції стіка IQOS ILUMA не потребує чистки. А ще — це означає, що більше ніякого зламаного леза та залишків тютюну всередині.
Що робити, якщо стік TEREA зламався всередині IQOS ILUMA
По-перше, пам’ятай, що стіки TEREA не можна використовувати з іншими моделями IQOS. При спробі вставити їх в IQOS ORIGINALS DUO або IQOS ORIGINALS ONE ти ризикуєш зламати нагрівальне лезо. Звичайні стіки HEETS і Fiit також не можна використовувати з IQOS ILUMA, бо девайс не буде їх нагрівати.
Стік може зламатися, якщо вставляти його не до кінця або випадково натиснути на нього занадто сильно. У випадку, коли стік TEREA застряг у нагрівальній камері, або зламався таким чином, що нижня частина фільтра застрягла всередині IQOS ILUMA, спробуй просто перевернути девайс та потрусити його. Якщо стік або фільтр не випаде, можеш спробувати дістати зубочисткою.
Як доглядати за IQOS ILUMA
Девайси Айкос Ілюма прості та безпроблемні у використанні, тому не потребують спеціального догляду і додаткових аксесуарів для цього.
Якщо випадково залишив кришечку-слайдер в IQOS ILUMA ONE відкритою, або не поклав IQOS ILUMA та IQOS ILUMA PRIME у зарядний пристрій, всередину тримача може потрапити пил чи бруд — щоб позбутися цього, просто протри стінки нагрівальної камери сухою ватною паличкою.
Раптом щось піде не так і виникнуть питання, звертайся за допомогою чи консультацією до служби підтримки IQOS. Гарантія діє 12 місяців з моменту покупки. Тож, якщо пристрій вийшов з ладу, ми просто можемо замінити його на новий за гарантією.
Як отримати сервісну підтримку чи гарантійне обслуговування Айкос Ілюма:
- онлайн-діагностика — ти можеш самостійно провести онлайн-діагностику девайса та замовити заміну по гарантії з безкоштовною доставкою;
- чат-бот IQOS у Viber або Telegram — також зможеш самостійно провести діагностику та оформити гарантійну заміну пристрою з безкоштовною доставкою;
- IQOS Space — отримати сервісне обслуговування можна у будь-якому з наших фірмових магазинів;
- гаряча лінія 4767 — ми проведемо діагностику девайса прямо під час розмови, перевіримо термін гарантії та за необхідності заплануємо заміну девайса з доставкою.
Чи можна використовувати з IQOS ILUMA щіточки для чистки IQOS або lil SOLID
Ні, не можна. Щіточки для чистки IQOS та lil SOLID розраховані для інших девайсів з нагрівальним лезом.
Але краще не викидай старі щіточки для очищення девайсів Айкос, а принось їх на переробку. Для наших користувачів це безкоштовно і бокси для переробки є в усіх брендових магазинах IQOS Space, партнерських магазинах «Табакерка» та «Сигарний Дім Фортуна», а також на АЗС «Socar» — найближчий можна знайти на інтерактивній мапі.
Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв’язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».