Якщо ти читаєш цю статтю, ймовірно, ти нещодавно купив Айкос, але з якихось причин вирішив його повернути. Не сподобався колір? Купував другу, але виявилось, що він вже має IQOS? Чи просто передумав? Розуміємо, буває. Тому так, ти можеш повернути Айкос. Нижче детально про те, як це зробити і що для цього потрібно.
Що можна повернути
Кожен споживач в Україні має право протягом 14 днів обміняти або повернути куплений товар, якщо він з якоїсь причини йому не підійшов. Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що продавець може обміняти або повернути кошти за товар, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд та функціональні властивості.
Повернути протягом 14 днів після покупки можна:
- пристрої будь-якої моделі: IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE, IQOS ORIGINALS DUO, IQOS ORIGINALS ONE, lil SOLID Es, та BONDS (навіть протягом 30 днів після покупки);
- аксесуари;
- стіки TEREA, HEETS, Fiit, BLENDS;
- сети і блоки стіків та подів, мініблоки стіків;
- палички для чистки.
Повернути пристрої, стіки та аксесуари можна лише за умови, що вони не використовувалися, не падали, справно функціонують і виглядають так само, як при покупці. Айкос потрібно буде повернути в повній комплектації – в коробці, з усіма вкладишами всередині, аксесуарами для зарядки та інструментами для чистки (якщо вони були в комплекті).
Повернути стіки, поди і палички для чистки можна лише за умови, що їхні упаковки, зокрема захисна плівка, не були розпаковані, а їхній товарний вигляд збережено.
Що не можна повернути
Усі платні сервіси IQOS, а саме Апгрейд, тест-драйв, екстра гарантія, IQOS 360, а також стіки і поди, придбані за умовами IQOS 360 не можна буде повернути.
Як повернути IQOS, lil, BONDS, стіки, тощо
Ми намагалися спростити повернення покупок, наскільки це можливо. І, здається, нам вдалося. Єдине, зверни увагу, що процес повернення може дещо відрізнятися в залежності від того, де саме ти купував та як оплачував замовлення. Тут можеш перевірити, що знадобиться саме тобі: Повернути замовлення.
1. Якщо купив на сайті, у чат-ботах чи через гарячу лінію IQOS або в IQOS Space і оплачував карткою
В цьому випадку тобі знадобиться лише сам пристрій у повній комплектації і заява на повернення коштів. Так, навіть чек не потрібний. Проте для повернення стіків і аксесуарів чек все-таки знадобиться.
Повернути замовлення зможеш, завітавши в один з брендових магазинів IQOS Space або відправивши Новою Поштою за наш рахунок. Ти можеш повернути Айкос у будь-який найближчий IQOS Space, навіть якщо купував пристрій в іншому місті.
Кошти за замовлення повернуться на твій рахунок протягом 3-10 банківських днів після того, як ми отримаємо та підтвердимо повернення.
2. Якщо купив на сайті, у чат-ботах чи через гарячу лінію IQOS або в IQOS Space і оплачував готівкою
Повернути замовлення можна, завітавши у будь-який фірмовий магазин IQOS Space. Кошти за замовлення зможемо повернути одразу ж на місці.
Усі адреси магазинів та їхні графіки роботи зможеш подивитися на мапі. Для цього обери своє місто і фільтр IQOS Space.
3. Якщо купив в інших магазинах: супермаркетах, заправках, вейп шопах, магазинах електроніки
У такому випадку дізнатися про умови повернення потрібно у тому магазині чи мережі, де ти зробив покупку.
Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв’язку згідно із ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».