Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Вер 6, 2023

Зламався IQOS, а гарантія закінчилась. Що робити?

Почнемо з головного:

Якщо твій девайс зламався і ти шукаєш, як замінити його на новий за гарантією, переходь одразу в Діагностику несправностей.

Ти можеш замовити пристрій на заміну за гарантією онлайн з безкоштовною доставкою. Без дзвінків у службу підтримки чи особистих візитів у магазин.



IQOS, як і будь-який інший електронний пристрій, може іноді виходити з ладу. В більшості випадків це можна виправити самостійно, а якщо не вийшло – завжди можна звернутися до служби підтримки IQOS. 

Як зробити ремонт Айкос самостійно

Деякі несправності у роботі IQOS можна усунути самостійно. Як не дивно, підзарядка, якісна чистка та перезавантаження здатні виправити більшість дрібних збоїв у роботі пристрою. Це може допомогти, якщо IQOS погано тягнеться, не вмикається, підвис, блимає червоним тощо.

  1. Для початку якісно чистимо IQOS, використовуючи фірмові щіточку та палички для чистки. Варто робити це після кожної пачки стіків або частіше, якщо потрібно. Більше про те, як правильно чистити Айкос.
  2. Якщо тримач не заряджається всередині зарядного пристрою, то протираємо його контакти внизу паличками для чистки IQOS або будь-якою м'якою тканиною.
  3. Далі потрібно повністю зарядити девайс. Краще це робити від розетки. У ноутбука та павербенка може не вистачати сили струму. Ми рекомендуємо використовувати тільки оригінальні блок живлення та кабель, які йдуть у комплекті із IQOS.
  4. Якщо IQOS блимає червоним, і нічого із вище перерахованого не допомогло, а причина не зрозуміла, спробуй перезавантажити девайс. Можливо, проблема у збої програмного забезпечення. Більше про те, як перезавантажити Айкос різних моделей.
  5. Якщо індикатор тримача блимає білим, швидше за все IQOS перегрівся чи переохолонув — потрібно помістити його в кімнатну температуру. Пристрій працює оптимально за температури від 0 до +50ºC.

Більше про те, як самостійно «поремонтувати» IQOS

Онлайн-діагностика несправностей IQOS на сайті, у Viber та Telegram ботах

Швидкий спосіб провести діагностику несправностей IQOS — зробити це онлайн: прямо на сайті, або в чат-боті у Viber або Telegram. В більшості випадків визначити чому девайс вийшов з ладу та усунути проблему можна самостійно, всього за пару хвилин, за допомогою покрокової діагностики несправностей.

Як провести онлайн-діагностику на сайті або у Viber/Telegram-боті?

  1. Перейти у розділ «Діагностика несправностей» або у розділ «Діагностика та гарантія» у боті в Viber чи Telegram.
  2. Обрати пристрій, який вийшов з ладу. Якщо це девайс, що складається з двох частин (IQOS ILUMA PRIME/IQOS ILUMA/IQOS ORIGINALS DUO/IQOS DUO), обрати ту складову (тримач або зарядний пристрій), з якою виникла проблема.
  3. Обрати помилку, яка найбільше нагадує «симптоми» і проблему з пристроєм.
  4. Провести діагностику несправностей. Це швидко, вистачить пари хвилин. Просто слідуй порадам на сайті або у боті.

Якщо поради не допомогли усунути проблему, одразу після діагностики зможеш безкоштовно замовити заміну несправного Айкос на новий за гарантією. Доставка також безкоштовна!

Що потрібно знати про гарантію на IQOS?

Якщо IQOS вийшов з ладу, ми його не ремонтуємо, не забираємо на довгу експертизу, не передаємо на тиждень в сервісний центр. Натомість безкоштовно замінюємо несправний пристрій на новий за гарантією. Намагаємось робити це якомога швидше — у фірмових магазинах IQOS Space, експрес-доставкою, доставкою Новою Поштою, або в магазинах мережі АЛЛО.

Незалежно від того, де ти купував Айкос (на офіційному сайті, в IQOS Space, партнерських магазинах, чи навіть за кордоном), на нього діє гарантія протягом 1 року з моменту покупки. Навіть якщо IQOS подарували, або тобі дістався б/у Айкос, ти можеш зареєструвати його у своєму акаунті, і у випадку поломки також скористатися гарантією, якщо вона ще діє. Ось тут можна перевірити строк дії гарантії.

Більше про те, як зареєструвати IQOS, IQOS ILUMA або lil

Також усі користувачі Айкос мають бонусну негарантійну заміну на випадок, якщо зламалося нагрівальне лезо. Таку заміну можна зробити один раз протягом 1 року з дати покупки девайсу.

IQOS зламався, але гарантія закінчилась або негарантійна заміна вже використана

IQOS вийшов з ладу, а гарантія вже закінчилася?Ти можеш скористатися програмою IQOS Апгрейд, що дозволяє апгрейднути систему нагрівання тютюну (з моменту покупки якої минуло більше 3 місяців — для IQOS та lil, та більше 1 місяця — для BONDS), яка зносилася або вийшла з ладу, до новішої моделі/девайса. 

В межах програми IQOS Апгрейд можна апгрейднути пристрої моделей IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE, IQOS ORIGINALS DUO, IQOS ORIGINALS ONE, IQOS 3 DUO, IQOS 3 DUO REFRESHED, lil SOLID Es, lil SOLID 2.0, lil HYBRID, BONDS на систему нагрівання тютюну IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE або lil SOLID Es. 

Скористатися Апгрейдом, як і більшістю інших сервісів від Айкос, можна у фірмових магазинах IQOS Space, на офіційному сайті iqos.ua, у чат-ботах IQOS у Viber або Telegram, або через службу підтримки за номером 4767. Зверни увагу, що старий девайс потрібно буде повернути — ми заберемо пристрій у такий самий спосіб, як і будемо доставляти твій апгрейд.

Якщо не вдалося вирішити проблему, можна придбати новий IQOS зручним для тебе способом — у фірмових магазинах IQOS Space, онлайн на iqos.ua з безкоштовною доставкою, або у партнерських магазинах: Актуальні ціни на усі пристрої IQOS, lil SOLID та BONDS.

Залишилися питання? Звертайся у службу підтримки IQOS будь-яким зручним способом — за номером 4767 або 0 800 507 807, у бот IQOS у Viber або Telegram, в Instagram та Facebook.

Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

logo

Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.

select
select
Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.