Умови гарантії
від 29 січня 2024 р.
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1. Для цілей Умов гарантії (надалі – «Умови») нижченаведені терміни вживаються в такому значенні: 1.1.1. «Веб-сайт» – сукупність даних, електронної (цифрової) інформації та інших об’єктів, пов’язаних між собою і структурованих у межах адреси в мережі Інтернет: www.iqos.com.ua 1.1.2. «Гарантійний строк» – строк, протягом якого Виробник бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції (Пристроїв та/або комплектуючих виробів). 1.1.3. «Продавець» – означає Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОГІСТИК СЕРВІС ПРОВАЙДЕР», яке є юридичною особою, що створена, зареєстрована та діє відповідно до законодавства України (ідентифікаційний код юридичної особи – 44222509; місцезнаходження: вул. Глибочицька, буд.32-Б, офіс 163-1, м. Київ, 04052). 1.1.4. «Пристрій» – означає пристрій для споживання тютюнових виробів без їх згоряння або електронну сигарету (електронну систему доставки нікотину). 1.1.5. «Розрахунковий документ» – означає документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, створений в паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ) у випадках, передбачених чинним законодавством України, зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій. 1.1.6. «Споживач» – означає повнолітню фізичну особу, яка придбала та/або використовує Пристрій для особистих потреб. 1.1.7. «Територія дії гарантії» – означає територію України, окрім територій, на яких ведуться бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, перелік яких визначається уповноваженим органом державної влади у встановленому законодавством порядку. 1.1.8. «Умови» – означає ці Умови гарантії, які розміщені на Веб-сайті та у фірмових магазинах Продавця, перелік яких наведено на Веб-сайті. 1.1.9. «Положення про конфіденційність та захист персональних даних» – означає умови обробки Персональних даних, які визначають джерела збирання, місцезнаходження Персональних даних Споживача, склад та зміст зібраних Персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника Персональних даних, інформацію про умови надання доступу до Персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані, права Споживача відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та інші умови, пов’язані з обробкою Персональних даних. 1.2. Інші визначення та/або терміни вживаються і тлумачаться, виходячи зі змісту цих Умов, та/або відповідно до чинного законодавства України.
2. ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ТА ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК
2.1. Споживач перед початком експлуатації (використання) Пристрою повинен ознайомитися з правилами його експлуатації, викладеними в експлуатаційних документах (паспорті або будь-якому іншому документі, що додається до Пристрою) та користуватися Пристроєм згідно з його цільовим призначенням і дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником Пристрою в експлуатаційних документах. 2.2. За умови дотримання Споживачем правил, які викладено в експлуатаційних документах (в паспорті або в будь-якому іншому документі, що додається до Пристрою), Продавець гарантує відповідність Пристрою та його комплектуючих вимогам нормативних документів, яким відповідає Пристрій відповідно до експлуатаційних документів, протягом Гарантійного строку. 2.3. Виробник забезпечує нормальну роботу (застосування, використання) Пристрою, у тому числі комплектуючих виробів, протягом Гарантійного строку. 2.4. Гарантійний строк на Пристрій становить 12 місяців, якщо інший строк не встановлено в експлуатаційних документах. Гарантійний строк на комплектуючі вироби дорівнює Гарантійному строку на Пристрій, якщо інший строк не встановлено в експлуатаційних документах. Гарантійний строк обчислюється від дати продажу Пристрою Споживачеві, що підтверджується Розрахунковим документом. У разі продажу Пристрою через Веб-сайт, іншими каналами продажів, коли час укладення договору купівлі-продажу і час передачі Пристрою Споживачеві не збігаються, Гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі Пристрою Споживачеві. 2.5. Продавець надає Споживачу гарантію на наступні Пристрої та комплектуючі вироби: Кишеньковий зарядний пристрій IQOS Тримач IQOS Блок живлення IQOS Зарядний кабель IQOS Пристрій lil SOLID/lil SOLID 2.0/lil HYBRID/lil SOLID ES Блок живлення lil SOLID/lil SOLID 2.0/lil HYBRID/lil SOLID ES Зарядний кабель lil SOLID/lil SOLID 2.0/lil HYBRID/lil SOLID ES Пристрій IQOS VEEV Блок живлення lQOS VEEV Зарядний кабель IQOS VEEV Пристрій BONDS Гарантія надається також на інші Пристрої, які відносяться до технічно складних побутових товарів та на які відповідно до експлуатаційних документів встановлено Гарантійний строк. 2.6. Протягом Гарантійного строку Споживач має право у разі виявлення недоліків (істотних недоліків) Пристрою на безоплатний ремонт чи заміну Пристрою на такий же або на аналогічний Пристрій, з числа наявних у Продавця. 2.7. Випадки, на які поширюються гарантійні зобов’язання та у разі настання яких Споживач має право на безоплатне усунення недоліків (істотних недоліків) Пристрою, а також випадки, на які не поширюються гарантійні зобов’язання та у разі настання яких Споживач не має права на безоплатне усунення недоліків (істотних недоліків) Пристрою (перелік гарантійних і негарантійних випадків) визначаються для кожного Пристрою у розділі «Гарантія», «Добровільна гарантія» експлуатаційних документів (паспорта або будь-якого іншого документа, що додається до Пристрою), які розміщуються на Веб-сайті. Якщо положеннями розділу «Гарантія», «Добровільна гарантія» експлуатаційних документів (паспорта або будь-якого іншого документа, що додається до Пристрою) встановлено інші умови гарантії, аніж встановлені у цих Умовах, то перевагу мають відповідні положення експлуатаційних документів і застосуванню підлягають відповідні положення експлуатаційних документів. 2.8. Якщо за результатами діагностики Пристрою встановлено неможливість усунення недоліків, щодо яких звернувся Споживач, шляхом ремонту, а також у випадку, коли такий ремонт не є економічно доцільними з точки зору співвідношення вартості ремонту до вартості Пристрою, а також у інших випадках, передбачених чинним законодавством, Продавець здійснює заміну на такий самий Пристрій або аналогічний Пристрій із числа наявних у Продавця. 2.9. При виконанні гарантійного ремонту Пристрою Гарантійний строк збільшується на час перебування Пристрою в ремонті. При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини Пристрою, на які встановлено Гарантійний строк, Гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину Пристрою обчислюється починаючи від дня видачі Споживачеві Пристрою після ремонту. При заміні Пристрою його Гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. 2.10.Гарантія діє на Території дії гарантії. 2.11.Підприємством, яке приймає претензії від Споживача щодо Пристроїв є: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОГІСТИК СЕРВІС ПРОВАЙДЕР», ідентифікаційний код юридичної особи – 44222509; місцезнаходження (адреса): вул. Глибочицька, буд.32-Б, офіс 163-1, м. Київ, 04052. 2.12.У разі виявлення недоліків (істотних недоліків) Пристрою протягом Гарантійного строку Споживач особисто звертається з вимогою щодо їхнього усунення (шляхом гарантійного ремонту або гарантійної заміни Пристрою) до, за своїм вибором, до фірмових магазинів Продавця, перелік яких наведений на Веб-сайті чи відображається у інтерфейсі інших платформ при оформленні замовлення (якщо замовлення оформлюється через інші канали електронної комерції), та інформацію про які можна також отримати за номером 4767 або 0 800 507 807 (дзвінки на території України безкоштовні), або за номером 4767. 2.13.У випадку звернення Споживача безпосередньо до фірмових магазинів Продавця, перелік яких наведений на Веб-сайті чи які відображається у інтерфейсі інших платформ при оформленні замовлення (якщо замовлення оформлюється через інші канали електронної комерції), Споживач самостійно передає Пристрій на діагностику шляхом його передачі представнику магазину, за результатами якої відбувається або гарантійний ремонт або гарантійна заміна. 2.14.Споживач також може звернутися на гарячу лінію за номером 4767/ Веб-сайт/ інші канали дистанційної діагностики, вказані на Веб-сайті, для здійснення дистанційної діагностики, та подальшої передачі Пристрою на гарантійний ремонт або гарантійну заміну, та отримати відремонтований Пристрій або інший (такий самий або аналогічний) Пристрій у випадку заміни з використання служби доставки. Доставка Пристрою від Споживача до Продавця та від Продавця до Споживача є безкоштовною та здійснюється відповідно до умов доставки, визначених в Умовах продажу продукції та розміщених на Веб-сайті чи в інших платформах (якщо замовлення оформлюється через інші канали електронної комерції). 2.15.Вимоги Споживача щодо усунення недоліків (істотних недоліків) Пристрою відповідно до цих Умов розглядаються після пред’явлення Споживачем Розрахункового документа, що засвідчує факт купівлі Пристрою. У випадку, коли Споживач має зареєстрований профіль на Веб-сайті чи в інших платформах (якщо замовлення оформлюється через інші канали електронної комерції) або реєструється в момент здійснення придбання, та має зареєстрований Пристрій на Веб-сайті чи в інших платформах (якщо замовлення оформлюється через інші канали електронної комерції), прийняття на гарантійний ремонт або гарантійну заміну такого Пристрою може здійснюватись без пред’явлення Розрахункового документа Споживачем. 2.16. Продавець залишає за собою право, у випадку сумнівів щодо віку Споживача, який звернувся відповідно до цих Умов, вимагати пред’явлення щонайменше одного з таких документів: оригіналу паспорта / ID картки / посвідчення водія / закордонного паспорта / дипломатичного паспорта / цифрових оригіналів документів у мобільному застосунку «Дія», для підтвердження своєї особи та/або віку.
3. НАДАННЯ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ
3.1. Продавець надає гарантійні зобов’язання та доступ до експлуатаційних документів на Пристрої в електронному вигляді на Веб-сайті (або із посиланням на Веб-сайт), на якому забезпечена можливість реєстрації придбаного Пристрою. 3.2. Порядок реєстрації Пристрою на Веб-сайті визначається Умовами продажу продукції. 3.3. У випадку купівлі Пристрою у фірмовому магазині Продавця на прохання Споживача реєстрація Пристрою на Веб-сайті та оформлення гарантійних зобов’язань в електронному вигляді здійснюються працівником Продавця під час продажу Пристрою.
4. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
4.1. З метою виконання гарантійних зобов’язань Продавець може здійснювати обробку Персональних даних Споживача. 4.2. Для забезпечення якості виконання гарантійних зобов’язань та здійснення внутрішнього контролю телефонні розмови при зверненні на гарячу лінію за номером 4767, 0 800 507 807 можуть бути записані. 4.3. Обробка Персональних даних Споживача здійснюється Виконавцем відповідно до чинного законодавства та Політики конфіденційності, та згоди, наданої Споживачем в рамках Положення про конфіденційність та захист персональних даних.
Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.
Ми про все подбаємо.
Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.