Please note this website is intended for Ukraine, in order to ensure compliance with local legal requirements we need to redirect you to the country you are located in.

Лип 20, 2023

IQOS шипить, тріщить або видає інші звуки. Чому так може бути?

Почнемо з головного:

Якщо твій девайс зламався і ти шукаєш, як замінити його на новий за гарантією переходь одразу в Діагностику несправностей.

Ти можеш замовити пристрій на заміну за гарантією онлайн з безкоштовною доставкою. Без дзвінків у службу підтримки чи особистих візитів у магазин.



Тобі здалося, що Айкос почав видавати дивні звуки? Шипить, потріскує, клацає? Спробуємо розібратися, що означають ці «симптоми» — баг в системі, несправність чи, можливо, усе ок. Чи потрібно звертатися до сервісного центру, коли IQOS легенько шипить під час використання? Чи можна виправити це самостійно? Та чи взагалі потрібно щось виправляти?

Ймовірно, перша асоціація, що у тебе виникла — це шипіння та потріскування у вейпах та електронних сигаретах. Так, ці пристрої видають різні звуки досить часто, адже це обумовлено їхньою технологією — нагріванням та випаровуванням рідини. Технологія роботи IQOS (та інших систем нагрівання тютюну) відрізняється від вейпів. Оскільки ці гаджети нагрівають тютюн, шипіння, клацання, потріскування — це не притаманні для IQOS звуки, що, ймовірно, свідчать про технічну проблему. Виключення — це звук вібро-сигналу тримача та легеньке, ледь чутне шипіння у стіках після затяжки. Ці звуки вважаються нормою.

Чому при використанні Айкос є шипіння чи потріскування?

IQOS, на відміну від електронних сигарет та вейпів, має працювати тихо. Голосні виразні звуки, такі як тріск, клацання чи шипіння — це відхилення від норми. Але є й деякі виключення, які допустимі та не вимагають сервісної допомоги.

Головна причина, чому Айкос може видавати легенькі, ледь чутні звуки, полягає у принципі роботи. Тютюн для стіків обробляється за особливою технологією — його ретельно подрібнюють, пресують та злегка просочують гліцерином, щоб забезпечити легке випаровування аерозолю. Тож, за виробничою технологією тютюн у стіках має трохи вищу концентрацію вологи, ніж у традиційних сигаретах.

Тож, під час затяжки дрібні краплинки конденсату можуть контактувати з розігрітим нагрівальним лезом. Це може спровокувати ледь чутне шипіння, що йде ніби зсередини стіка. Чим сильніша затяжка, тим більша ймовірність того, що стік трохи шипітиме. У будь-якому разі це не є проблемою та жодним чином не впливає смак, аромат і роботу пристрою.

Також, якщо стік трохи зім’явся, тютюнові смужки у стіку можуть розміщуватися не строго паралельно до нагрівального леза. Це трохи збільшить контакт леза з конденсатом аерозолю зі стіка. Знову ж таки, нічого страшного.

Ще один звук, що є абсолютно нормальним для IQOS — це звук вібрації, коли пристрій повідомляє про початок роботи, готовність до використання та 2 затяжки/30 секунд до кінця сеансу. Але цей звук ти навряд чи сплутаєш з іншими, адже тримач при цьому справді відчутно вібрує, ніби телефон.

Що робити, якщо Айкос відчутно шипить, клацає чи потріскує?

Варто запам'ятати головне: якщо Айкос видає голосні звуки (тріск, клацання, шипіння чи будь-які інші) під час роботи — так не має бути! Перш за все, переконайся, що ти використовуєш пристрій правильно. Не затиснув випадково кнопку на тримачі, взяв для використання новий стік та вставив його правильно, використовуєш IQOS із призначеними для нього стіками без жодних самостійних модифікацій, тощо. 

Якщо ти впевнений, що усе робиш правильно, за інструкцією та використовуєш пристрій як зазвичай, але він все одно видає звуки, негайно припини використання. Неважливо, що спровокувало цю проблему — вийшла з ладу електроніка, пошкоджено нагрівальне лезо, у нагрівальну камеру потрапила вода. У будь-якому випадку, як і з іншими електричними приладами, не варто продовжувати користуватися пристроєм.

Після цього звернись до служби підтримки за номером 4767 або 0 800 507 807, у бот IQOS в Viber або Telegram, або ж в IQOS Space, щоб провести діагностику пристрою. Також ти можеш провести самостійну онлайн діагностику свого девайсу на сайті. Ймовірно, якщо це гарантійний випадок, а гарантія на твій пристрій усе ще діє, його можна буде замінити на новий. А у випадку, якщо зламане нагрівальне лезо — скористатися бонусною заміною, якщо вона ще доступна.

Читай більше про гарантійне обслуговування IQOS.

Чому виникає шипіння у вейпах та електронних сигаретах

Як ми вже розповідали вище, вейпи та е-сигарети нагрівають та випарову спеціально призначену для цього рідку заправку. Потрапляючи на розігріту нагрівальну спіраль, гліцеринова рідина починає випаровуватися. При цьому може трохи шипіти чи тріщати. Це ніби краплі води, що потрапляють на гарячу сковорідку — шиплять та випаровуються.

Якщо шукаєш інформацію не про вейпи відкритого типу, а про одноразові електронні сигарети, дивися тут: 20 багів, з якими стикаються користувачі одноразок: чим викликані та як виправити.

Отже, легке потріскування та шипіння при використанні цих девайсів — нормальне явище. Інтенсивність звуків залежить від потужності та якості самого пристрою, від нікотинової рідини, а також від інтенсивності та сили затяжок. Атомайзер з відкритим повітряним потоком нагнітає повітря і збільшує продуктивність гаджета. У такому випадку більше нікотинової рідини буде конденсуватися, а пари буде утворюватися трохи менше. Надлишок конденсату створюватиме шум. 

Дизайн спіралі також впливає на звукоутворення. Кручені та плетені котушки мають велику площу поверхні, що допомагає генерувати більше пари. Але при цьому вони можуть створювати виразні потріскування. У таких типів котушок більше тріщин і згинів, тому витрачається більше електронної рідини, а отже і шумів може бути трохи більше.

Якщо шипіння та потріскування вейпу супроводжується зміною смаку та запаху (пахне паленим, пластиком, або якось інакше, як не було раніше), це може свідчити про технічну несправність або низьку якість пристрою.

Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів»

Для отримання доступу до інформації, що містить цей веб-сайт, Вам повинно виповнитись 18 або більше.

Натискаючи «Підтвердити» ви також надаєте згоду на отримання інформації про продукцію, що представлена на сайті, за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».

Ми про все подбаємо.

Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.