Одразу до найважливішого:
Якщо твій девайс зламався і ти шукаєш, як замінити його на новий за гарантією переходь одразу в Діагностику несправностей.
Тут ти зможеш онлайн замовити новий пристрій на заміну за гарантією з безкоштовною кур’єрською доставкою або доставкою Новою Поштою. Без дзвінків у службу підтримки чи особистих візитів у магазин.
Як і з будь-якою електронікою, у IQOS можливі поломки. Трапитися може що завгодно — зламалося лезо, Айкос перестав заряджатися, не вібрує, блимає червоним, впав у воду і багато іншого.
Якщо у тебе виникли проблеми з Айкосом — не варто панікувати або відразу купувати новий девай. Частину з них можна спробувати виправити самостійно.
Шість способів полагодити Айкос самостійно
1. Зарядити до максимуму.
Симптоми: IQOS не включається, IQOS не світиться, зарядний пристрій IQOS блимає червоним, тримач IQOS не заряджається, зарядний пристрій не світиться.
Спробуй поставити пристрій на зарядку. Ми радимо користуватися оригінальним зарядним кабелем та адаптером, які йдуть в комплекті з девайсом. За можливості, краще заряджати від розетки, а не від ноутбука.
Якщо не працює щойно куплений IQOS з коробки, постав його заряджатися. Для повної зарядки потрібно приблизно 120 хвилин.
2. Перезавантажити.
Симптоми: IQOS не вібрує, IQOS не включається, IQOS не світиться, IQOS не заряджається.
Це найпростіший спосіб. Коли починає зависати комп'ютер або смартфон — ми його перезавантажуємо. Так само потрібно перезавантажити Айкос. Це допоможе, якщо стався збій електроніки або програмного забезпечення.
Для того щоб перезавантажити IQOS ORIGINALS DUO, потрібно затиснути кнопку включення на зарядному пристрої на 10 секунд (не дістаючи тримач) і почекати. Усі індикатори блимнуть білим. Після того, як індикатори двічі заблимають — пристроєм можна користуватися.
Щоб перезавантажити IQOS ORIGINALS ONE, затисни кнопку на пристрої на 10 секунд. Девайс завібрує, а індикатори заблимають (як при нагріванні стіка). Через декілька секунд IQOS завібрує ще раз, індикатори вимкнуться. Зачекай, поки пристрій завібрує втретє, а індикатори засвітяться та погаснуть.
3. Почистити.
Симптоми: неприємний запах, IQOS погано тягнеться або не тягнеться взагалі, мало аерозолю (пари), IQOS не включається.
Для чистки пристрою ми рекомендуємо використовувати двосторонній інструмент, який йде в комплекті. Якщо загубив його — не проблема. Щіточку для чистки можна купити окремо.Крім інструменту використовуй палички, призначені спеціально для чистки Айкос і ліл Солід. Вони злегка просочені гліцериново-спиртовим розчином. Чистити девайс потрібно дуже акуратно, щоб не пошкодити нагрівальне лезо всередині тримача.
Щоб смак не псувався, а пристрій довше слугував, радимо проводити чистку після кожної пачки стіків або раз на день.
4. Протерти контакти знизу тримача.
Симптоми: тримач IQOS блимає червоним, тримач IQOS не заряджається.
Якщо контакти у тримача забруднилися, він може не заряджатися. Знизу тримача у IQOS DUO, IQOS ORIGINALS DUO та інших моделей, де є окремо тримач і зарядний пристрій, є контакти, через які тримач заряджається від зарядного блоку.
Протерти контакти можна паличками для чистки IQOS або будь-якою м'якою тканиною, але не використовуй гострі предмети.
5. Нагріти або охолодити до кімнатної температури
Симптоми: IQOS не включається, IQOS блимає червоним або будь-яким іншим кольором.
Оптимальна температура для роботи Айкос — від 0 до 50 градусів. Наприклад, на морозі смартфони можуть розряджатися швидше, вимикатися або «глючити». Якщо Айкос замерзає, з ним може відбуватися те ж саме. Щоб нагріти девайс до робочої температури, занеси його в приміщення. Не потрібно гріти IQOS за допомогою мікрохвильової печі, фена або батареї. Це може пошкодити електроніку.
За високої температури Айкос може вести себе так само. Щоб цього уникнути, не залишай пристрій там, де він може замерзнути або перегрітися.
6. Оновити прошивку IQOS
Симптоми: не світиться індикатор на тримачі IQOS, тримач IQOS блимає червоним, тримач IQOS не заряджається, зарядний пристрій IQOS не заряджається, Айкос глючить.
Оновлена прошивка допомагає позбутися дрібних багів у роботі електроніки та програмного забезпечення. Також усуває та запобігає проблемам з батареєю Айкос. З новою прошивкою ти не отримаєш абсолютно новий девайс, але вона допоможе оптимізувати роботу батареї, зарядного пристрою та тримача.
Оновити прошивку Айкос до останньої версії можна самостійно в додатку IQOS App — він є як для ноутбука, так і для смартфона. Звісно, це безкоштовно. Для оновлення потрібно підключити свій Айкос по блютус або з допомогою USB-кабелю — в залежності від того, яку версію додатку обереш. Оновлення прошивки займе лише кілька хвилин.
Більше про те, як оновити прошивку IQOS до останньої версії.
Нова версія прошивки виходить приблизно кожні 6 місяців, тож радимо хоча б раз на півроку перевіряти.
Також оновити прошивку можна в найближчому IQOS Space.
Онлайн діагностика несправностей Айкос на сайті, у Viber чи Telegram ботах
Діагностика несправностей на сайті та в ботах — це швидкий і простий спосіб вирішити проблему за пару хвилин в смартфоні. Не потрібно завантажувати жодних додаткових застосунків.
У разі поломки девайса ти можеш провести швидку діагностику прямо тут, на сайті, або скористатися ботом в месенджері, яким ти зазвичай користуєшся: у Viberчи Telegram. Як на сайті, так і в будь-якому з ботів ти можеш пройти безкоштовну онлайн діагностику девайса, скористатися інструкцією, а також за потреби оформити заміну несправного пристрою на новий за гарантією з безкоштовною доставкою.
Як це зробити?
- Переходь у розділ «Діагностика несправностей» або у розділ «Діагностика та гарантія» у боті в Viber чи Telegram.
- Обери пристрій, який вийшов з ладу. Якщо це девайс, що складається з двох частин (IQOS ORIGINALS DUO/IQOS DUO), обери ту складову (тримач або зарядний пристрій), з якою виникла проблема.
- Обери зі списку помилку, яка найбільше схожа на проблему, з якою ти зіткнувся.
- Проведи діагностику несправностей. Це швидко, вистачить пари хвилин. Просто слідуй порадам на екрані.
- Якщо це не допомогло усунути несправність, після автоматичної перевірки статусу гарантії зможеш перейти до замовлення безкоштовного нового девайсу на заміну за гарантією. Доставка безкоштовна.
Заміна Айкос по гарантії
Термін дії гарантії IQOS — 1 рік.
У разі, якщо ти протягом цього року звертаєшся з поломкою, то гарантія відраховується заново з моменту заміни пристрою на новий.
На тримач і зарядний пристрій діє окрема гарантія. Наприклад, якщо ти окремо замінював тримач, то термін гарантії зарядного блоку буде відрізнятися.
Більше про гарантію на IQOS.
Як дізнатися чи діє гарантія?
Для того, щоб дізнатися чи діє гарантія на твій пристрій, тобі потрібно зареєструвати його за номером телефону. Якщо ти купував Айкос в IQOS Space або на iqos.ua, він автоматично додався у твій особистий профіль на сайті. Тобто, реєструвати додатково його непотрібно.
Якщо тобі подарували Айкос, або ти купив його в інших магазинах чи на ОЛХ, знадобиться реєстрація. Детально розповідаємо, як зареєструвати IQOS або lil, і навіщо це потрібно.
Перевірити за пару хвилин чи діє ще гарантія на твій IQOS можна на iqos.ua або у Viber-боті.
Де і як замінити Айкос по гарантії?
- IQOS Space і магазини електроніки АЛЛО.
Дивись на інтерактивній карті актуальні адреси та графіки магазинів, де можна отримати сервісне обслуговування IQOS та замінити несправний пристрій на новий за гарантією. - З безкоштовною доставкою після звернення до служби підтримки.
Щоб оформити заміну по телефону, зателефонуй за номером 4767. Оператори кол-центру зможуть оформити заміну девайса безкоштовною кур'єрською доставкою або доставкою Новою Поштою після швидкої діагностики. - З безкоштовною доставкою після діагностики несправностей на офіційному сайті.
Для того, щоб замінити несправний пристрій на новий за гарантією, проведи діагностику несправностей прямо тут, на сайті. Можливо, це допоможе вирішити проблему. Якщо ні, зможеш замінити девайс на новий за гарантією. - З безкоштовною доставкою після діагностики несправностей у Viber-бот.
Дотримуйся підказок та інструкцій IQOS-бота в розділі «Діагностика і гарантія».
А якщо це негарантійна поломка IQOS?
Гарантійні випадки — це зазвичай брак виробництва, несправність в комплектації або програмному забезпеченні.
Негарантійні — виникають в результаті неправильного або необережного використання. Наприклад, Айкос впав у воду, зламалося лезо, Айкос впав і тріснув.
Ми розуміємо, наскільки це неприємно, особливо, якщо тільки недавно купив девайс. Тому ми готові один раз протягом першого року замінити пристрій, якщо ти раптом зламаєш нагрівальне лезо.
Інформація про продукцію на цій сторінці надається за допомогою засобів дистанційного зв'язку згідно з ч. 2 ст. 15 Закону України «Про захист прав споживачів».