Умови Розширеної гарантії Апгрейд
від 15 червня 2025 р.
Ці Умови Розширеної гарантії «Апгрейд» (надалі «Умови») визначають особливості і порядок придбання та використання Розширеної гарантії «Апгрейд», а також умови її дії.
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1. Для цілей цих Умов нижченаведені терміни вживаються в такому значенні: 1.1.1. «Веб-сайт» - сукупність даних, електронної (цифрової) інформації та інших об’єктів, пов’язаних між собою і структурованих у межах адреси в мережі Інтернет: www.iqos.com.ua 1.1.2. «Виконавець» - означає Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОГІСТИК СЕРВІС ПРОВАЙДЕР», яке є юридичною особою, що створена, зареєстрована та діє відповідно до законодавства України (ідентифікаційний код юридичної особи - 44222509; місцезнаходження: вул. Глибочицька, буд.32-Б, офіс 163-1, м. Київ, 04052). 1.1.3. «Замовник» - означає Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ’ЮШН», яке є юридичною особою, що створена, зареєстрована та діє відповідно до законодавства України (ідентифікаційний код юридичної особи - 39540982; місцезнаходження: вул. Спаська, буд. 30, м. Київ, 04070). 1.1.4. «Комерційна гарантія» - означає додаткову гарантію до передбаченого законодавством гарантійного зобов’язання, яка пропонується Споживачу за додаткову плату, та полягає, залежно від обставин, в ремонті чи в будь-якому гарантійному обслуговуванні, у тому числі в заміні, Пристрою відповідно до передбачених у Розширеній гарантії «Апгрейд» Умов. 1.1.5. «Персональні дані» - означає відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. 1.1.6. «Пристрій» -означає пристрій для споживання тютюнових виробів без їх згоряння. 1.1.7. «Розрахунковий документ» - означає документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек тощо), що підтверджує факт надання послуг, отримання (повернення) коштів, створений в паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ) у випадках, передбачених чинним законодавством України, зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій. 1.1.8. «Споживач» - означає повнолітню особу, яка є споживачем тютюнових виробів та/або нікотиновмісної продукції та має зареєстрований профіль на Веб-сайті. 1.1.9. «Територія дії Розширеної гарантії «Апгрейд» » - означає територію України, окрім територій, на яких ведуться бойові дії або тимчасово окуповані Російською Федерацією території, перелік яких визначається уповноваженим органом державної влади у встановленому законодавством порядку. 1.1.10.«Умови» - означає ці умови Розширеної гарантії «Апгрейд» , які розміщені на Веб-сайті та у фірмових магазинах Виконавця, перелік яких наведено на Веб-сайті. 1.1.11.«Умови обробки Персональних даних» - означає умови обробки Персональних даних, розміщені на Веб-сайті та у фірмових магазинах Виконавця, які визначають джерела збирання, місцезнаходження Персональних даних Споживача, склад та зміст зібраних Персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника Персональних даних, інформацію про умови надання доступу до Персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані, права Споживача відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та інші умови, пов’язані з обробкою Персональних даних. 1.2. Інші визначення та/або терміни вживаються і тлумачаться, виходячи зі змісту цих Умов, та/або відповідно до чинного законодавства України.
2. ПРЕДМЕТ ТА ОБСЯГ РОЗШИРЕНОЇ ГАРАНТІЇ «АПГРЕЙД»
2.1. Розширена гарантія «Апгрейд» передбачає надання Споживачу Комерційної гарантії на Пристрій відповідно до умов, передбаченими цими Умовами, за плату, порядок розрахунку та сплати якої визначається Розділом 3 цих Умов. 2.2. Розширена гарантія «Апгрейд» дає право Споживачу протягом строку дії Розширеної гарантії «Апгрейд» , на діагностику Пристрою, усунення недоліків Пристрою шляхом здійснення ремонту або шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини Пристрою, або заміну Пристрою на такий же або на аналогічний Пристрій з числа наявних у Виконавця, у випадках поломок, несправностей, пошкоджень, некоректної роботи Пристрою, які не відносяться до гарантійних випадків відповідно до передбаченого законодавством гарантійного зобов’язання (Умов гарантії). Розширена гарантія «Апгрейд» поширюється на один або декілька з наступних випадків: 2.2.1. несправність та/або пошкодження, спричинені нормальним зносом або тривалим строком служби Пристрою; 2.2.2. поверхневі пошкодження (подряпини, вм’ятини, тріщини в пластику, тощо), які не впливають на функціональність Пристрою; 2.2.3. пошкодження, спричинені неправильним використанням, сплеском напруги, неправильним поводженням, контактом з рідиною або вогнем; 2.2.4. погіршення експлуатаційних характеристик акумуляторної батареї Пристрою; 2.2.5. несправність через використання несумісних тютюновмісних виробів для електричного нагрівання або інших витратних матеріалів, адаптера живлення або кабелю, що не сумісні з Пристроєм; 2.2.6. усі несправності, спричинені мікропрограмним забезпеченням Пристрою, зокрема випадки, коли у Пристрої не застосовувалась найновіша версія мікропрограмного забезпечення. 2.3. Розширена гарантія «Апгрейд» діє на Території дії Розширеної гарантії «Апгрейд» і може бути придбана Споживачем: 2.3.1. не раніше ніж через 3 (три) місяці після придбання пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння ILUMA Prime, ILUMA, ILUMA One, IQOS версії 3 DUO, 3 DUO REFRESHED, IQOS версії Originals DUO, IQOS версії Originals ONE; пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння lil Solid версії Es, версії 2.0, електричного пристрою lil Hybrid; 2.3.2.не раніше ніж через 1 (один) місяць після придбання Пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння BONDS, BONDS версії 1.5, IQOS версії 3, IQOS версії 2.4+, IQOS версії MULTI, LIL версії 1.0. 2.4. Розширена гарантія «Апгрейд» може бути придбана Споживачем на будь-який, деякі або всі його Пристрої, які були придбані на території України, відповідають цим Умовам, зареєстровані на Споживача у профілі Споживача на Веб-сайті, і входять до переліку, наведеного у п. 2.5 цих Умов, але не більше, ніж один раз на один Пристрій. 2.5.Розширена гарантія «Апгрейд» може бути придбана Споживачем для наступних найменувань Пристроїв : пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння BONDS, BONDS версії 1.5 та BONDS версії 1.6, ILUMA Prime, ILUMA, ILUMA One, IQOS версії 3 DUO, 3 DUO REFRESHED, IQOS версії Originals DUO, IQOS версії Originals ONE; пристрій для споживання тютюнових виробів без їх згоряння lil Solid версії Es, версії 2.0, електричний пристрій lil Hybrid. 2.6. Розширена гарантія «Апгрейд» поширюється на пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння BONDS, BONDS версії 1.5 та BONDS версії 1.6, ILUMA Prime, ILUMA, ILUMA One, IQOS версії 3 DUO, 3 DUO REFRESHED, IQOS версії Originals DUO, IQOS версії Originals ONE за умови наявності у Споживача повної комплектації такого Пристрою, а також за умови що усі компоненти Пристрою (тримач, зарядний пристрій) перебувають у цілісному і нерозібраному стані. Розширена гарантія «Апгрейд» поширюється на пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння lil Solid версії Es, версії 2.0, електричні пристрої Lil Hybrid за умови, що такі Пристрої наявні у Споживача у цілісному і нерозібраному стані.
3. СТРОК ДІЇ ТА ВАРТІСТЬ РОЗШИРЕНОЇ ГАРАНТІЇ «АПГРЕЙД»
3.1. Строк дії Розширеної гарантії «Апгрейд» на Пристрій становить 90 (дев’яносто) календарних днів з дати придбання Споживачем Розширеної гарантії «Апгрейд», що підтверджується Розрахунковим документом. 3.2. Вартість Розширеної гарантії «Апгрейд» залежить від найменування Пристрою і становить: 3.2.1. Для пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння ILUMA Prime, ILUMA, ILUMA One, IQOS версії 3 DUO, 3 DUO REFRESHED, IQOS версії Originals DUO, IQOS версії Originals ONE, BONDS та BONDS версії 1.5, IQOS версії 3, IQOS версії 2.4+, IQOS версії MULTI, LIL версії 1.0 – від 298 (двісті дев’яносто вісім) гривень з ПДВ; 3.2.2. Для пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння lil Solid версії Es, версії 2.0, електричного пристрою lil Hybrid – від 98 (дев'яносто вісім) гривень з ПДВ; 3.2.3. Для пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння BONDS та BONDS версії 1.5, BONDS версії 1.6, IQOS версії 3, IQOS версії 2.4+, IQOS версії MULTI, LIL версії 1.0 – від 98 (дев’яносто вісім) гривень з ПДВ; 3.2.4. Вартість активації будь-якої Розширеної гарантії «Апгрейд» - 1 грн. з ПДВ. 3.3. Остаточна вартість Розширеної гарантії «Апгрейд» залежить від строку використання Споживачем Пристрою з моменту реєстрації Пристрою на Споживача у профілі Споживача на Веб-сайті, версії (моделі) Пристрою, кількості та підстав здійснення гарантійних ремонтів та замін Пристроїв тощо, та повідомляється Споживачу перед придбанням Розширеної гарантії «Апгрейд». 3.4. Для отримання інформації про вартість Розширеної гарантії «Апгрейд» Споживач може звернутися у фірмові магазини Виконавця, на гарячу лінію за номером 4767, на Веб-сайт, а також у бот Viber «IQOS Ukraine».
4. ПОРЯДОК ЗАМОВЛЕННЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ РОЗШИРЕНОЇ ГАРАНТІЇ «АПГРЕЙД»
4.1. Замовлення Споживачем Розширеної гарантії «Апгрейд» здійснюється, на вибір Споживача, на Веб-сайті, при зверненні на гарячу лінію за номером 4767, у боті Viber «IQOS Ukraine», а також у фірмових магазинах Виконавця, перелік яких наведено на Веб-сайті. При оформленні замовлення Споживач обов’язково вказує Пристрій, для якого замовляється Розширена гарантія «Апгрейд» Оформлюючи замовлення у визначений у цьому пункті Умов спосіб, Споживач погоджується з вартістю Розширеної гарантії «Апгрейд», розрахованою відповідно до цих Умов. 4.2. Оплата вартості Розширеної гарантії «Апгрейд» здійснюється повністю одноразово за весь строк дії Розширеної гарантії «Апгрейд» в готівковій або безготівковій формі з урахуванням особливостей, встановлених у п. 4.3 цих Умов. Оплата вартості Розширеної гарантії «Апгрейд» не підлягає поверненню.. 4.3. У випадку оформлення замовлення Розширеної гарантії «Апгрейд» на Веб-сайті або шляхом звернення на гарячу лінію за номером 4767, оплата вартості Розширеної гарантії «Апгрейд» здійснюється у безготівковій формі. Після формування замовлення в кошику з використанням Веб-сайту, з метою здійснення оплати замовлення Споживачем відбудеться переадресація на офіційну сторінку платіжного сервісу Liqpay. У випадку замовлення Розширеної гарантії «Апгрейд» шляхом звернення на гарячу лінію за номером 4767 Споживачу буде відправлено посилання за допомогою SMS або Viber/Telegram на офіційну сторінку платіжного сервісу Liqpay для здійснення оплати. 4.4. Розширена гарантія «Апгрейд» починає діяти з дати оплати Споживачем вартості Розширеної гарантії «Апгрейд», що підтверджується Розрахунковим документом. Дата початку та строк дії Розширеної гарантії «Апгрейд» відображається на сторінці зареєстрованого профіля Споживача на Веб-сайті, а також можуть бути повідомлені Споживачу у випадку його звернення на гарячу лінію за номером 4767, а також у фірмових магазинах Виконавця. 4.5. Розширеною гарантією «Апгрейд» Споживач може скористатись один раз протягом строку дії Розширеної гарантії «Апгрейд» і виключно щодо Пристрою, для якого Розширена гарантія «Апгрейд» була придбана Споживачем. У випадку заміни Пристрою на інший пристрій відповідно до передбачених законодавством гарантійних зобов’язань, дія Розширеної гарантії «Апгрейд» на інший пристрій не розповсюджується, але може бути придбана Споживачем на загальних Умовах для нового (заміненого) пристрою. 4.6. Для того, щоб скористатись Розширеною гарантією «Апгрейд», Споживач звертається, за своїм вибором, до фірмового магазину Виконавця, на гарячу лінію за номером 4767, у боті Viber «IQOS Ukraine», на Веб-сайті. У випадку звернення Споживача до фірмового магазину Виконавця Споживач самостійно передає Пристрій Виконавцю шляхом його передачі працівнику фірмового магазину Виконавця. У випадку звернення Споживача на гарячу лінію за номером 4767, у боті Viber «IQOS Ukraine», на Веб-сайті, Споживач передає Пристрій Виконавцю кур’єром в узгоджені між Споживачем та Виконавцем час та місці. Доставка Пристрою від Споживача Виконавцю є безкоштовною. Передача Пристрою Споживачем до фірмового магазину Виконавця, кур’єру з метою використання Розширеної гарантії «Апгрейд» здійснюється без права зворотної вимоги щодо повернення переданого Пристрою та підтверджує згоду Споживача на те, що у випадках, передбаченим п. 4.10 цих Умов, йому може бути повернуто такий самий або аналогічний Пристрій із числа наявних у Виконавця. 4.7. Повернення Пристрою (такого самого або аналогічного Пристрою залежно від обставин) Споживачу здійснюється, на вибір Споживача, ним самостійно із фірмового магазину Виконавця, або шляхом безкоштовної експрес-доставки кур’єром, або безкоштовно службою доставки «Нова Пошта». У разі доставки Пристрою (такого самого або аналогічного Пристрою залежно від обставин) службою доставки «Нова Пошта», Виконавець має право відкликати посилку (Пристрій), якщо посилка (Пристрій) не буде отримана (забрана) Споживачем з обраного відділення протягом 30 (тридцяти) днів з дати доставки посилки (Пристрою) у відповідне відділення, про що Споживач був повідомлений в порядку, визначеному службою доставки «Нова Пошта». В такому випадку, вважається, що Споживач скористався Розширеною гарантією «Апгрейд» і Розширена гарантія «Апгрейд» припиняє свою дію. 4.8. При передачі Пристрою Споживачем Виконавцю з метою використання Розширеної гарантії «Апгрейд» та при поверненні Пристрою (такого самого або аналогічного Пристрою залежно від обставин) Споживачу після виконання Виконавцем своїх зобов’язань за Розширеною гарантією «Апгрейд» , Споживач повинен пред’явити працівнику фірмового магазину Виконавця, служби доставки або кур’єру (залежно від обставин) щонайменше один з таких документів: оригінал паспорта / ID картки / посвідчення водія / закордонного паспорта / дипломатичного паспорта / цифрові оригінали документів у мобільному застосунку «Дія», для підтвердження своєї особи та віку. Працівник фірмового магазину Виконавця, служби доставки або кур’єр здійснює перевірку відповідності даних Споживача та віку, який не може бути менше 18 років. Працівник фірмового магазину Виконавця, служби доставки, кур’єр мають право відмовити в отриманні Пристрою від Споживача або не видавати Споживачу Пристрій (такий самий або аналогічний Пристрій у випадку заміни) до моменту підтвердження особи та віку Споживача. 4.9. Розширена гарантія «Апгрейд» може бути використана тільки Споживачем, який придбав Розширену гарантію «Апгрейд» , та не може бути використана будь-якою іншою особою за дорученням Споживача. Пристрій (такий самий або аналогічний Пристрій залежно від обставин) може бути отриманий тільки Споживачем, який придбав Розширену гарантію «Апгрейд» , та не може бути виданий будь-якій іншій особі за дорученням Споживача. У разі розбіжності імені та прізвища, та/або віку Споживача, який придбав Розширену гарантію «Апгрейд» , даним, що містяться у пред’явленому Споживачем оригіналі документа, що посвідчує особу Споживача, працівник фірмового магазину Виконавця, служби доставки, кур’єр відмовляє у отриманні/видачі Пристрою. 4.10. В разі звернення Споживача відповідно до цих Умов до Виконавця з метою скористатись Розширеною гарантією «Апгрейд» , Пристрій Споживача підлягає діагностиці. У випадку встановлення за результатами діагностики неможливості усунення недоліків, щодо яких звернувся Споживач, шляхом ремонту або шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини Пристрою, а також у випадку, коли такий ремонт не є економічно доцільними з точки зору співвідношення вартості ремонту/заміни до вартості цього Пристрою, а також у інших випадках, передбачених чинним законодавством, відбувається заміна Пристрою на такий самий Пристрій або аналогічний Пристрій із числа наявних у Виконавця. На такий самий або аналогічний Пристрій, отриманий Споживачем за Розширеною гарантією «Апгрейд», поширюються передбачені законодавством гарантійні зобов’язання, встановлені виробником, а гарантійний строк обчислюється для нього заново. На такий самий або аналогічний Пристрій, отриманий Споживачем за Розширеною гарантією «Апгрейд», Споживачем може бути придбана нова Розширена гарантія «Апгрейд» на загальних Умовах, враховуючи положення п.2.3 вище.
5. ПРИПИНЕННЯ ДІЇ РОЗШИРЕНОЇ ГАРАНТІЇ «АПГРЕЙД»
5.1. Дія Розширеної гарантії «Апгрейд» припиняється у зв’язку з закінченням строку дії Розширеної гарантії «Апгрейд» або до закінчення такого строку у випадку використання Розширеної гарантії «Апгрейд».
6. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
6.1. З метою надання Розширеної гарантії «Апгрейд» Виконавцем, Виконавець може здійснювати обробку Персональних даних Споживача. 6.2. Для забезпечення якості надання Споживачу Розширеної гарантії «Апгрейд» та здійснення внутрішнього контролю телефонні розмови при зверненні на гарячу лінію за номером 4767 можуть бути записані. 6.3. Обробка Персональних даних Споживача здійснюється Продавцем відповідно до Положення про конфіденційність та захист персональних даних та згоди, наданої Споживачем на обробку його Персональних даних.
7. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Споживач ознайомлюється з цими Умовами, а також з положеннями інших документів (умов), посилання на які містяться у цих Умовах, до оформлення замовлення Розширеної гарантії «Апгрейд» . Оформлення замовлення Розширеної гарантії «Апгрейд» та оплата вартості Розширеної гарантії «Апгрейд» здійснюються після ознайомлення Споживачем з цими Умовами, а також з положеннями інших документів (умов), посилання на які містяться у цих Умовах, та підтверджує факт такого ознайомлення, а також те, що Споживач розуміє такі положення, погоджується з ними та зобов’язується їх виконувати. 7.2. У випадку, якщо положення інших документів (умов), посилання на які містяться у цих Умовах, суперечать цим Умовам, перевагу мають та підлягають застосуванню ці Умови. В такому випадку застосування положень інших документів (умов), посилання на які містяться у цих Умовах, здійснюється в частині, що не суперечить цим Умовам. 7.3. Замовник має право в односторонньому порядку змінювати ці Умови Розширеної гарантії «Апгрейд». Зміни до Умов (нову редакцію Умов) Виконавець розміщує на Веб-сайті. 7.4. Незважаючи на п. 7.3 цих Умов, для Споживачів, які придбали Розширену гарантію «Апгрейд» до набрання чинності змінами до Умов (нової редакції Умов), Розширена гарантія «Апгрейд» діє на Умовах (в редакції Умов), які були чинні станом на дату придбання Споживачем Розширеної гарантії «Апгрейд». 7.5. У випадку виникнення обставин, що допускають множинне тлумачення Умов Розширеної гарантії «Апгрейд», будь-яких спірних питань та/або питань, не врегульованих цими Умовами, такі питання вирішуються у відповідності до чинного законодавства.
Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.
Ми про все подбаємо.
Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.