Умови програми «Екстра гарантія»
від 2 січня 2025 р.
Дія програми "Екстра гарантія" припинена 02.01.2025 року. Наведені нижче умови поширюються на укладені договори страхування до 01.01.2025 року включно.
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1. Для цілей цих Умов нижченаведені терміни вживаються в такому значенні: 1.1.1. «Веб-сайт» - означає сукупність даних, електронної (цифрової) інформації та інших об’єктів, пов’язаних між собою і структурованих у межах адреси в мережі Інтернет: www.iqos.com.ua 1.1.2. «Договір страхування» - означає договір добровільного страхування майна за продуктом «ЕКСТРА ГАРАНТІЯ», умови якого розміщено на Веб-сайті та у фірмових магазинах Виконавця. 1.1.3. «Виконавець» або «Страховик» - означає Приватне акціонерне товариство «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ВУСО», яке є юридичною особою, що створена, зареєстрована та діє відповідно до законодавства України (ідентифікаційний код юридичної особи - 31650052; місцезнаходження: вул. Казимира Малевича, 31, м. Київ, 03150). 1.1.4. «Гарантійний строк» - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов’язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції (Пристроїв та/або комплектуючих виробів). 1.1.5. «Представник Виконавця» або «Страховий агент» - означає Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОГІСТИК СЕРВІС ПРОВАЙДЕР», яке є юридичною особою, що створена, зареєстрована та діє відповідно до законодавства України (ідентифікаційний код юридичної особи - 44222509; місцезнаходження: вул. Глибочицька, буд.32-Б, офіс 163-1, м. Київ, 04052). 1.1.6. «Замовник» - означає Товариство з обмеженою відповідальністю «ФІЛІП МОРРІС СЕЙЛЗ ЕНД ДИСТРИБ’ЮШН», яке є юридичною особою, що створена, зареєстрована та діє відповідно до законодавства України (ідентифікаційний код юридичної особи - 39540982; місцезнаходження: вул. Спаська, буд. 30, м. Київ, 04070).«Екстра гарантія» - означає можливість Споживача укласти Договір страхування на Пристрій, який придбається та/або використовується Споживачем, яка надається Споживачу відповідно до цих Умов. 1.1.7. «Персональні дані» - означає відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. 1.1.8. «Пристрій» - означає пристрій для споживання тютюнових виробів без їх згоряння або електронну сигарету (багаторазову). 1.1.9. «Розрахунковий документ» - означає документ встановленої форми та змісту (касовий чек, товарний чек тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, створений в паперовій та/або електронній формі (електронний розрахунковий документ) у випадках, передбачених чинним законодавством України, зареєстрованим у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або програмним реєстратором розрахункових операцій. 1.1.10. «Споживач» - означає повнолітню особу, яка є споживачем тютюнових виробів та/або нікотиновмісної продукції та має зареєстрований профіль на Веб-сайті. 1.1.11. «Територія дії Екстра гарантії» - означає територію України, окрім територій, на яких ведуться бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, перелік яких визначається уповноваженим органом державної влади у встановленому законодавством порядку. 1.1.12. «Умови» - означає ці умови Екстра гарантії, які розміщені на Веб-сайті та у фірмових магазинах Виконавця, перелік яких наведено на Веб-сайті. 1.1.13. «Положення про конфіденційність та захист персональних даних» - означає умови обробки Персональних даних, розміщені на Веб-сайті та у фірмових магазинах Виконавця, які визначають джерела збирання, місцезнаходження Персональних даних Споживача, склад та зміст зібраних Персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника Персональних даних, інформацію про умови надання доступу до Персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються персональні дані, права Споживача відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» та інші умови, пов’язані з обробкою Персональних даних. 1.2. Інші визначення та/або терміни вживаються і тлумачаться, виходячи зі змісту цих Умов, положень Договору страхування та/або відповідно до чинного законодавства України.
2. ПРЕДМЕТ ЕКСТРА ГАРАНТІЇ
2.1. Екстра гарантія передбачає надання Споживачу можливості добровільного страхування Пристрою в порядку та на умовах, визначених у Договорі страхування, що укладається Споживачем з Виконавцем, від імені якого діє Представник Виконавця. 2.2. Предметом Договору страхування є майнові інтереси Споживача, що не суперечать закону, пов’язані з користуванням і розпорядженням застрахованим майном (Пристроєм). У разі настання протягом строку дії Договору страхування страхового випадку та визнання його страховим, Споживачеві Представником Виконавця в порядку та на умовах, визначених Договором страхування, здійснюється заміна Пристрою на такий самий або аналогічний Пристрій із числа наявних у Представника Виконавця, на який з моменту заміни діє Гарантійний строк, встановлений в експлуатаційних документах. Порядок і умови заміни застрахованого майна (Пристрою) та виплати страхового відшкодування встановлюються Договором страхування. 2.3. Перелік страхових випадків визначається Договором страхування і включає, зокрема, знищення або пошкодження застрахованого майна (Пристрою), внаслідок чого Пристрій вийшов з ладу/або перестав відповідати технічним характеристикам виробника у зв’язку з: поломкою Пристрою, яка визнана відповідною до гарантійних вимог виробника (гарантійні випадки); поломкою Пристрою, пов’язаною з пошкодженням, що впливає на можливість використання Пристрою (негарантійні випадки). Перелік гарантійних і негарантійних випадків визначається відповідно до експлуатаційних документів на Пристрій (паспорта або будь-якого іншого документа, що додається до Пристрою), та які також розміщуються на Веб-сайті. 2.4. За умовами Екстра гарантії Споживач може застрахувати нові або вживані Пристрої (один, деякі або всі Пристрої Споживача), які були придбані на території України, відповідають цим Умовам, і входять до переліку, наведеного у п. п. 2.5-2.6 цих Умов, але не більше, ніж один раз один Пристрій. Можливість заміни придбаної Екстра гарантії для одного Пристрою на Екстра гарантію для іншого відсутня. 2.5. При купівлі Споживач може застрахувати за Договором страхування наступні види (найменування) Пристроїв: пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS Originals DUO, IQOS Originals ONE, IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE, lil Solid версії Es, (Екстра гарантія на нові Пристрої). 2.6. Споживач протягом строку, визначеного в п. 4.2 цих Умов, може застрахувати за Договором страхування справні (за якими попередньо не було діагностовано несправність) вживані Пристрої, зареєстровані на Споживача у профілі Споживача на Веб-сайті, а саме наступні види (найменування) Пристроїв: пристрої для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS Originals DUO, IQOS Originals ONE, IQOS ILUMA PRIME, IQOS ILUMA, IQOS ILUMA ONE, lil Solid версії Es, (Екстра гарантія на вживані Пристрої).
3. СТРОК ДІЇ ЕКСТРА ГАРАНТІЇ ТА ОПЛАТА
3.1. Екстра гарантія діє протягом строку дії Договору страхування, а саме протягом 12 (дванадцяти) місяців з 00.00 годин дня, наступного за днем завершення Гарантійного строку на Пристрій. 3.2. Екстра гарантії на Пристрій надається на майнові інтереси Споживача, що не суперечать закону, пов’язані з користуванням і розпорядженням Пристроєм, вважаються застрахованими на умовах Договору страхування після сплати Споживачем страхового платежу, розмір якого залежить від найменування і стану Пристрою (новий, вживаний) і становить: 3.2.1. для нового пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS Originals ONE – 219 (двісті дев’ятнадцять) гривень з ПДВ; 3.2.2. для нового пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS Originals DUO – 359 (триста п'ятдесят дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.3. для нового пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння lil Solid версії Es – 69 (шістдесят дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.4. для нового пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS ILUMA PRIME – 299 (двісті дев’яносто дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.5. для нового пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS ILUMA – 199 (сто дев’яносто дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.6. для нового пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS ILUMA ONE – 99 (дев’яносто дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.7. для вживаного пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS Originals ONE – 219 (двісті дев’ятнадцять) гривень з ПДВ; 3.2.8. для вживаного пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння lil Solid версії 2.0 – 99 (дев’яносто дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.9. для вживаного пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS Originals DUO – 359 (триста п'ятдесят дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.10. для вживаного пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS версії 3 DUO – 359 (триста п'ятдесят дев’ять) гривень з ПДВ. 3.2.11. для вживаного пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння lil Solid версії Es – 69 (шістдесят дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.12. для вживаного пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS ILUMA PRIME – 299 (двісті дев’яносто дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.13. для вживаного пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS ILUMA – 199 (сто дев’яносто дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.14. для вживаного пристрою для споживання тютюнових виробів без їх згоряння IQOS ILUMA ONE –99 (дев’яносто дев’ять) гривень з ПДВ; 3.2.15. Розмір страхового платежу додатково повідомляється Споживачу перед укладенням Договору страхування. 3.3. Страховий платіж сплачується Споживачем в повному розмірі в день укладення Договору страхування на поточний рахунок Представника Виконавця і може бути здійснений в готівковій або безготівковій формі.
4. ПОРЯДОК ЗАМОВЛЕННЯ ЕКСТРА ГАРАНТІЇ (УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ СТРАХУВАННЯ) ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ
4.1. Споживач може прийняти рішення про замовлення Екстра гарантії на новий Пристрій (укласти Договір страхування нового Пристрою) одночасно з придбанням Пристрою, який відноситься до одного з видів (найменувань) Пристроїв, зазначених у п. 2.5 цих Умов. 4.2. У випадку, якщо Споживач не уклав Договору страхування при купівлі Пристрою, Споживач може прийняти рішення про замовлення Екстра гарантії на вживаний Пристрій (укласти Договір страхування вживаного Пристрою) протягом дії Гарантійного строку на Пристрій, але не менше, ніж за 3 (три) календарні місяці до закінчення Гарантійного строку на Пристрій, за умови що такий Пристрій зареєстровано на Споживача у профілі Споживача на Веб-сайті та відноситься до одного з видів (найменувань) Пристроїв, зазначених у п. 2.6 цих Умов. Екстра гарантія на вживані пристрої не може надаватись, а Страховик не приймає на страхування Пристрої, якщо на момент укладання Договору страхування до закінчення Гарантійного строку на Пристрій залишилось менше ніж 3 (три) календарні місяці. 4.3. З метою замовлення Екстра гарантії (укладення Договору страхування) Споживач звертається до Представника Виконавця в будь-який із наступних способів: - безпосередньо в одному з фірмових магазинів Представника Виконавця, перелік яких наведено на Веб-сайті; - зателефонувавши за номером 4767; - на Веб-сайті; - у боті Viber «IQOS Ukraine». 4.4. Для замовлення Екстра гарантії (укладення Договору страхування), підтвердження своєї особи та віку Споживач повинен надати Представнику Виконавця документи, необхідні для укладення Договору страхування (оригінал паспорта / ID картки / посвідчення водія / закордонного паспорта / дипломатичного паспорта / цифрові оригінали документів у мобільному застосунку «Дія», або інші документи, визначені Договором страхування). 4.5. Якщо Споживачем була проведена заміна пристрою, що має Екстра гарантію, на новий пристрій аналогічної моделі (включаючи заміну СЕНТ IQOS версії 3 DUO на СЕНТ IQOS Originals DUO) за гарантією від виробника (в тому числі заміна одного із елементів пристрою, таких як тримач або зарядний пристрій СЕНТ IQOS версії 3 DUO та СЕНТ IQOS Originals DUO), в такому разі Екстра гарантія буде діяти на новий пристрій або елемент пристрою (тримач або зарядний пристрій СЕНТ IQOS версії 3 DUO та СЕНТ IQOS Originals DUO), але дати дії Екстра гарантії залишаються незмінними. Якщо заміна такого пристрою з Екстра гарантією відбулась на відмінну модель пристрою, Екстра гарантія на новий пристрій не переноситься. 4.6. Скористатися Екстра гарантією Споживач може: - безпосередньо в одному з фірмових магазинів Представника Виконавця, перелік яких наведено на Веб-сайті; - зателефонувавши за номером 4767; - на Веб-сайті; - у боті Viber «IQOS Ukraine». Під час оформлення замовлення Споживач може обрати одну із наступних опцій отримання замовлення: - забір із фірмових магазинів Представника Виконавця; - замовити безкоштовну експрес-доставку кур’єром; - замовити безкоштовну доставку «Нова Пошта». 4.7. У разі настання події, що має ознаки страхового випадку відповідно до Договору страхування, Споживач, якщо це вимагається Договором страхування, повинен у встановлений Договором страхування спосіб повідомити (надати) Страховику всю інформацію, яка має відношення до заявленої події; надати Пристрій до одного з фірмових магазинів Представника Виконавця з метою проведення огляду, діагностики, встановлення характеру збитків, та в разі визнання випадку страховим - отримання іншого Пристрою. Для отримання заміни пристрою, на який діє Екстра гарантія, на новий відповідний пристрій Споживачу відповідно до чинного законодавства України необхідно мати з собою і пред’явити оригінали паспорта/ID карти/посвідчення водія/паспорту для виїзду закордон — виданих державою Україна/цифрові оригінали документів у мобільному додатку «Дія» для підтвердження їх оригінальності експертом у брендових магазинах Представника Виконавця, або кур'єром. Кур’єр та експерт брендового магазину Представника Виконавця зобов’язані перевірити особу та вік Споживача. До моменту підтвердження особи та віку кур’єр та експерт брендового магазину Представника Виконавця зберігають за собою право не здійснювати заміну. При оформленні заміни пристрою за Програмою в брендових магазинах Представника Виконавця , зателефонувавши на номер 4767, на веб-сайті, або у боті Viber «IQOS Ukraine» також необхідно надати скановану копію оригіналу РНОКПП (ідентифікаційний номер) — виданий державою Україна, для підтвердження його оригінальності та передачі сканованої копії Споживачем за наданим (шляхом СМС-повідомлення) Представником Виконавця електронним посиланням для передачі третім особам виключно для можливості проведення заміни пристрою за Екстра гарантією. Заміна пристрою стає доступною з моменту підтвердження підвантаження сканованої копії РНОКПП. Замовлення на заміну, оформлене зателефонувавши за номером 4767, на веб-сайті або у боті Viber передається в експрес-доставку або доставку «Нова Пошта» тільки після підтвердження підвантаження сканованої копії РНОКПП. Доступність завантаження копії діє 60 (шістдесят) хвилин із моменту отримання посилання, після чого замовлення скасовується та може бути оформлено повторно. У разі доставки нового пристрою за заміною за Екстра гарантією доставкою «Нова Пошта», якщо замовлення із заміною за Екстра гарантією не буде забране Споживачем з обраного відділення «Нова Пошта» протягом 30 (тридцяти) днів, Представник Виконавця залишає за собою право відкликати посилку, а Екстра гарантія припиняє свою дію. Заміна може бути проведена лише для особи, дані якої вказані в Договорі страхування за наданим пристроєм та не може бути отримана іншою особою за дорученням Споживача, або передано іншій особі у користування. У разі розбіжності імені та прізвища у Договорі страхування за наданим пристроєм та документі, що засвідчує особу, проведення заміни за Екстра гарантією недоступне. Колір продукції під ТМ IQOS або ТМ lil SOLID Споживач має можливість вибрати самостійно серед кольорів пристроїв доступних у точці продажу. Порядок дій Споживача, Виконавця та Представника Виконавця у разі настання страхового випадку визначається відповідно до Договору страхування.
5. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
5.1. З метою обробки замовлення Екстра гарантії Представником Виконавця, Представник Виконавця може здійснювати обробку Персональних даних Споживача. 5.2. Для забезпечення якості комунікації зі Споживачем та здійснення внутрішнього контролю телефонні розмови при зверненні на гарячу лінію за номером 4767 можуть бути записані. 5.3. Обробка Персональних даних Споживача здійснюється Представником Виконавця відповідно до чинного законодавства та Політики конфіденційності, та згоди, наданої Споживачем в рамках «Положення про конфіденційність та захист персональних даних». 5.4. Обробка Персональних даних Споживача Виконавцем та Представником Виконавця з метою укладення та виконання Договору страхування здійснюється у відповідності до Договору страхування.
6. ІНШІ ПОЛОЖЕННЯ
6.1. Споживач ознайомлюється з цими Умовами, умовами Договору страхування, а також з положеннями інших документів (умов), посилання на які містяться у цих Умовах, до замовлення Екстра гарантії (до укладення Договору страхування). 6.2. Порядок укладення, строк та місце дії Договору страхування, права і обов’язки сторін Договору страхування (Споживача, Виконавця, Представника Виконавця), порядок зміни і припинення дії Договору страхування, реалізації права на відмову від Договору страхування та наслідки такої відмови, а також інші умови добровільного страхування майна за продуктом «ЕКСТРА ГАРАНТІЯ» визначаються Договором страхування. 6.3. У випадку, якщо положення цих Умов суперечать умовам Договору страхування, перевагу мають та підлягають застосуванню умови Договору страхування. 6.4. З актуальними умовами добровільного страхування майна за продуктом «ЕКСТРА ГАРАНТІЯ» можна ознайомитись за посиланням Поліс добровільного страхування майна за продуктом «ЕКСТРА ГАРАНТІЯ».
Ви старше 18 років і курите або використовуєте інші продукти з нікотином? Вкажіть місяць і рік народження.
Ми про все подбаємо.
Цей веб-сайт містить інформацію про продукти без тютюнового диму, призначені для повнолітніх, які так чи інакше продовжили б курити або вживати інші нікотиновмісні продукти в Україні. Бездимні продукти PMI не є альтернативою відмови від куріння та не розроблені як такі, що сприяють його припиненню.